Seuraa 

mikä on olennainen ero Brion Novan ja Brion kombien välillä? Mä oon jotenkin ihan pihalla. Meillä on ollut aikaisemmin Brion duot ja nyt tahtoisin uudet, mutta kun en tiiä mitkä pitäisi ottaa! HELP!

Brion novia kun ei vissiin enää ole kuin v.2006 mutta niitä löytyy kuulemma vielä ihan huvin lastentarvikeliikkeistä varastosta, mutta tiedättekös mistä selviäisi nuo värit? Brion sivuilla on vaan 2007 värimallit!

Kiitos!

Kommentit (3)

niissä tosiaan ratasosan päälle laitetaan kantokoppa (kova tai pehmeä).

Kombeissa käsittääkseni " vaihdetaan" koko yläosa, koppaosasta ratas-osaan. Itse päädyin tuohon Novaan, koska meillä ei ole sellaista järkevää säilytyspaikka missä tuon ratasosan olisi alussa voinut säilyttää (on aika isokokoinen). Kombeissa ei myöskään käsittääkseni ole mahdollisuutta pehmeään kantokoppaan, joka ainakin meillä oli mainio lämmitin syysvauvalle.

Korkeudesta en osaa sanoa, kun sitä en varsinaisesti vertaillut mutta meillä ei lapsi ole koskaan itse saanut kiivetä rattaisiin/niistä pois joten sillä ei ole ollut merkitystä.

Ja en valitettavasti osaa sanoa eroa Novat vs. Kombit. Mutta tuohon edelliseen sen verran korjausta, että Kombeissa ei vaihdeta koko yläosaa. Ratasosa on siis koko ajan paikallaan ja siihen päälle tulee se vaunukoppa. Meillä on kova kantokoppa (koska se on myös kätevä ensikuukausien matkasänky esim. mummolareissuilla), mutta kyllä niihin olisi saanut myös sen pehmeän kantokopan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... nuo Novat ovat enemmän rattaat kantokopalla ja kombit " perinteisemmät" yhdistelmävaunut. Pientä eroa esim. korkeudessa, Novat mieletäni vauvalle aika matalat.

Värmalleja kannattaa kysyä liikkeestä suoraan. Tietävät sieltä oman varaston ja puhelun päästä tehtaankin varastotilanteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat