Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tiedän, että he tuovat mukanaan grillattavaa, joka on jotain lihaa, mutta en tarkemmin tiedä.

Ehdotuksia otan vastaan mielelläni,että mitä sen lisäksi tarjoaisin? Jälkiruoka? Mielellään joku helppo, kevyehkö ja nopeahko tehdä.

Kommentit (4)

kesäperunasalattia (perunaa ja papuja ja joko sinappikastiketta tai pestoa)

tai pastasalaattia

sekä vihreätä salaattia (ehkä juuston kanssa, jos se liha vaikka ei olekaan kovin hyvää)

Yleensä varaan myös itse joten lihaa tai kalaa tai vaikka vaan makkaraa grillattavaksi, just siltä varalta, että jos se tuliaisliha onkin ihan kamalaa tai jos sitä on kovin vähän. Ne voi työntää pakastimeen, jos ei tarvita. Kalan tosin ehkä vois paistaa joka tapauksessa, jos sitä lihaa ei ole ihan mielettömästi.

Jälkkäriksi mä ajattelisin vaikka marjoja kinuskikastikkeella (valmiskastike käy hyvin) tai jotain leipomosta ostettavaa kakkua - se on ainakin helppo "tehdä". Ne vaahtoainekset on mun mielestä kammottavia, tulos maistuu just yhtä teennäiseltä kuin onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

grillille kaveriksi maissia, kesäkurpitsaa, sieniä, paprikaa ym. mitä ikinä keksiikin. Jälkkäriksi esim. joku pikkumakea. Jos et itse ole hyvä tekemään niin kaupasta saa esim vadelma- tai suklaavaahtoainekset valmiina. siihen vaan ite lisätään maito ja sekotus. Päälle tuoreita vadelmia, mansikoita tai suklaata. esim.

Käypä hellapoliisin sivuilla, sieltä löytyy vaikka mitä ihanaa. Itse ajattelin tehdä sieltä broileri-pastasalaattia lauantai-illan vieraille =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat