Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kehonkieli puhui. Hän oli negatiivinen, näki jopa hienossa sviitissä pelkkää negatiivista. Olisi ollut mieluummin ihan muualla ihan muiden seurassa. Kun taas rakastunut, onnellinen Susanna hymyili koko ajan, ei yrittänyt työntää Harria luotaan ja näki kaiken positiivisessa valossa.

Samoin Anusta huomasi, että Jussi ei kolahda ainakaan fyysisessä mielessä.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä ihmettä niillä on yhteistä? Ja suututtaa se Miia, eikö se nyt itseään sen verran tunne, että olisi jo päällepäin Anssista nähnyt, että eri puusta se nörtti on veistetty kuin Miia.

Itekin olen aika tylysti dumpannut muutaman. Ei pidemmän päälle jaksa sellaista lammasmaisuutta ihmisessä. Sitten tulee oltua tarpeettoman raaka, kun haluaisi saada edes jotain reaktiota irti siitä ihmisestä.

En sinänsä ihmettele. En kyllä usko, että Riston ja Hannankaan " suhde" kestää. Ovat niin kovin erilaisia, ja vaivaantuneen oloisia keskusteluissaan.

Kai niillä Harrilla ja Susannallakin synkkaa, kun kerran ovat kihloihin menneet, mutta se ei kyllä välity tv:sta. Susanna on välillä aika kireänä.

Musta se Anssi oli mukava ja huomaavainen sanoessaan niistä koirista. Tosin olin kyllä sitä mieltä, ettei Miia ollut ansainnut käytöksellään niin hyvää kohtelua :)

Ei se häiritse mua yhtään, jos mies on kiltti ja huomaavainen, päinvastoin! Mutta se tietysti häiritsee, jos mies ripustautuu ja on valmis luopumaan kaikista omista jutuistaan naisen takia. Se ei ole kovin terve lähtökohta suhteelle!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat