Vierailija

Ihan mitä tahansa, hyvää / huonoa.

Sivut

Kommentit (33)

Malminkartanon asemasta jonkin matkaa Vihdintielle päin on kyllä kivoin näköiset muutama uudehko kortteli, en tiedä, mikä tuon alueen nimi on, tai millaiset talot/asunnot (omistus/aso/vuokra) kyseessä.

Lainaus:

Mä olen asunut siellä koko ikäni ja ei ole mitään ongelmaa ollut.. juoppoja siinä asemalla saattaa hengailla, mutta eipä ne siinä ulkopuolisia ole häirinnyt... Maltsussa on kivoja puistoja, kauppoja ja ihan hyvät kulkuyhteydet junalla ja bussilla. Mun mielipide on että on rauhallista aluetta... nimimerkillä 18 vuotta siellä asunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ymmärtänyt oikein, että malminkartano on jaettu pohjois-, ja etelä -alueisiin? Kumpaa puolta alue on, jossa on terveysasema? Onko sielläpäin myöskin rauhatonta? -ap-

Ongelmatapauksia, sossupummeja ja maahanmuuttajia ongelminen.

Onkohan päivääkään ettei poliisi aja pillit päällä Malminkartanoon. Aseman seutu aivan kauhea, epämääräistä juoppoa notkuu pullot kourassa ja ovien pieleen kuseskellaan.

Aivan kauhea paikka, ikinään en muuttaisi lasten kanssa tuonne.

me asumme vuokratalossa, aika uudessa. meidän talossa on kerran käynyt poliisit vuoden aikana... kauheen usein siis.

minä tykkään asuinalueena, assan seutu on kyllä kierrettävä kaukaa.

julkiset on hyvät ja myrtsin urheilumahdollisuudet lähellä.

alue on kiva.

etukäteenhän et voi tietää millaseen taloon muutat, jos olis se kristallipallo...

itse en muuttaisi juuri sinne tk:n puolelle.

Lainaus:

me asumme vuokratalossa, aika uudessa. meidän talossa on kerran käynyt poliisit vuoden aikana... kauheen usein siis.

minä tykkään asuinalueena, assan seutu on kyllä kierrettävä kaukaa.

julkiset on hyvät ja myrtsin urheilumahdollisuudet lähellä.

alueelta löytyy palvelut ja alueella on myös paljon pientaloasutusta. Ei Malminkartano kauttaaltaan ole vuokra-asuntopohjaista.

Malminkartanon asemalla on useita kaljakuppiloita, jotka aiheuttavat hälinää ympäristöön. Näin lienee myös muilla sellaisilla asemilla, joissa baareja löytyy.

Muutoin alue on hyvinkin seesteistä ja puutarhamaista. Mainettaan huomattavasti parempi - alueelta saa edullisesti isojakin asuntoja.

siellä paljon, enkä ole mitään erityistä häiriötä huomannut.

Mutta kaipa täällä tyrmättäisiin esim. Pikku-Huopalahtikin, joka on mielestäni paratiisi. Mutta onhan sielläkin niitä kauheita vuokrataloja ja maahanmuuttajia. Tosin Pikku-Huopiksen omistusasunnot ovat sikakalliita ja menevät kun kuumille kiville, joten kyllä alueen arvostajiakin löytyy.

Mielestäni lapselle on terveempi kasvuympäristö sellainen, jossa on porukka ns. joka junaan kuin sellainen, jossa kaikki edustaa jotain keskiluokkaa, mutta tietysti rajansa kaikella. Ei ole kiva, jos omalla pihalla pyörii känniläisiä. Jotkut ostarit nyt tuppaavat usein olemaan sellaisia, missä kaikenlaista porukkaa pyörii. Niin myös Espoossa "paremmissakin" paikoissa. Varsinkin jos löytyy kuppila jos toinenkin ja viinakauppa, niin sitä häiriöporukkaa on tietty enemmän.

Mä olen asunut siellä koko ikäni ja ei ole mitään ongelmaa ollut.. juoppoja siinä asemalla saattaa hengailla, mutta eipä ne siinä ulkopuolisia ole häirinnyt... Maltsussa on kivoja puistoja, kauppoja ja ihan hyvät kulkuyhteydet junalla ja bussilla. Mun mielipide on että on rauhallista aluetta... nimimerkillä 18 vuotta siellä asunut...

Ja kaipaan kovasti takaisin. Ihana iso puisto ja Malminkaranon täyttömäki ja ihanat koirapuistokaverit+ leikkipuisto Pikkupiian hevonen ja muut eläimet.

Vo ikun pääsisin takaisin.

Ollaan asuttu useampi vuosi jo ja kaksi alle kouluikäistä lasta on, joten kokemusta on. Hyvät puistot (Piika ja Kaunokki) joissa molemmissa ohjattua toimintaa sekä sisällä että ulkona. Lisäksi srk perhekerho ja kaupungin avoin pk pari kertaa viikossa. Paljon lapsiperheitä joten kavereita löytyy. Päiväkodit (useita) ja koulut löytyy molemmilla kotimaisilla kielillä jopa. Mahtavat ulkoilumaastot ja keskuspuistokin kivenheiton päässä. Hyvät kulkuyhteydet, keskustaan junalla vartissa ja Myyrmäen palvelut kävelyetäisyydellä. Terveysasema, neuvola, kirjasto, apteekki, kaupat löytyy, lasten lääkäriasema Myyrmäessä samoin kuin uimahalli.

Asemanseutu levotonta kuten joka asemalla valitettavasti. Sanoisin että pohjoinen MK on eteläpuolta rauhallisempaa. Kaupungin vuokrataloja toki löytyy useita ja levottomuuksiakin on, ei kuitenkaan meitä ainakaan ole häirinnyt. MUTTA en muuttaisi aseman välittömään läheisyyteen jossa useampi olutkuppila joiden asiakkaat voivat häiriköidä.

Olen asunut monillakin alueilla Helsingissä, myös niillä ns hyvillä alueilla ja kantakaupungissakin. Joten vertailukohtia on kyllä. Silti liputan Maltsun puolesta lapsiperheelle sopivana asuinpaikkana. Yleensä aluetta tuntuvat eniten parjaavan ne jotka eivät ole asuneet täällä tai sitten ovat opiskeluaikoina majailleet jonkin aikaa hoasin solussa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat