Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eikä tullut kahvitauolla taukotilaankaan. Asia jäi vaivaamaan minua sillä en uskaltanut ottaa asiaa puheeksi ja nyt harmittaa. Tiedän nimittäin, että hänen miehensä on aiemmin lyönyt kys. naista.

Kommentit (6)

Kysyin häneltä, onko kaikki varmasti ok. Hän vastasi että " No...ei..." Mä sanoin, että mä olen huomannutb asian ja olen tosi huolissani. Hän alkoi kertomaan tilannetta, joka oli aivan kamala. Seuraavalla viikolla paha pahoinpitely ja hän haki poliisien kanssa tavaransa yhteisestä kodista...

Kannattaa otta puheeksi.

Kaikki katsoivat tosi pitkään ja sen näköisenä että mies on lyönyt. Yksi tuli kysymään, että haluanko puhua asiasta. Kyllä vitutti, kun olin ollut leikkimässä koiran kanssa ja mies heitti sellaisen tosi raskaan ja kovan pallon koiralle, mutta juoksin just samaan suuntaan ja pallo osu mun suuhun. Kaikki tietenkin ajatteli, että mies on tintannut. Kun sanoin mitä oli käynyt, ihmiset hymähtivät tai alkoivat selittää nopeasti että sellaista voi toki sattua. Näki vain, etteivät uskoneet yhtään ja se otti aivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Kaikki katsoivat tosi pitkään ja sen näköisenä että mies on lyönyt. Yksi tuli kysymään, että haluanko puhua asiasta.

Miehen kanssa oltiin naiskenneltu hieman raivoisammin, ja sen kyynerpää osui mun silmään. Silmä oli ihan musta, ei sitä voinut mitenkään peittää! Ja kun oikeata syytäkään ei oikein kehdannut sanoa... Selitin sitten, että lapsen nyrkki ole vahingossa heilahtanut. Ei muakaan kukaan uskonut ja mua hävetti ihan saakelisti.

Mutta ota toki asia puheeksi työkaverisi kanssa ap. Aihe on vakava.

ja selitystä ei uskonut kukaan, vaikka oli totta. Kävelin miehen verstaalla päin poranterää, pora siis oli kiinni sellaisessa hyllyssä ja mä en huomannut sitä ennenkuin osui melkein silmään. Varsinkin meidän mummi on sellainen, että uskoo aina kaikkien miesten hakkaavan vaimojaan, kun hänelle itselleen on niin käynyt. Selvästi huomasi, että luuli minun saaneen miehen nyrkistä naamaani, varsinkin kun erehdyin peittämään mustaa silmää meikillä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat