Vierailija

Onko muilla kokemusta vastaavasta? Olen niin kyllästynyt mieheeni, että kohta tekisi mieli laittaa hopeat jakoon. Tosin lapsia löytyy yksi kappale, joten ei tästä niin vain lähdetä. Miten vaihe menee ohi ja voisin rakastua omaan mieheeni uudestaan? Tai sit mulla on kolmenkympin kriisi..

Vällyjen välissä ei tapahdu yhtikäs mitään ja muutenkin hellyys puuttuu. Ja arki on jatkuvaa kiistelyä kotitöistä ym. arjen asioista. Mies on kuin lapsi, joka luulee saavansa elää siivellä lopun elämäänsä. Hän tuo rahaa perheeseen ja olettaa, että hänen ei sitten muuta tarvitsekaan hoitaa. Jättää kengät keskelle lattiaa, astiat jää pöytään, vaatteet lojuu pitkin sohvia, miten voin lapselle opettaa tapoja pienestä pitäen, kun mieskään ei niitä hallitse?? Pieniä asioita, tiedän, mutta nämäkin muuttuvat suuriksi, kun en halua elää näin.. Muilla vastaavaa???????

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja ilmoittanut tyytymättömyyteni tilanteeseen. Ja kaikki on hetken hyvin, mutta sitten ajaudumme taas tähän samaan jamaan.

Ja en voi sängyssä mennä miehen viereen, koska mies valvoo aina 2-3 asti yöllä, eikä ole koskaan sängyssä illalla, kun minä menen yöpuulle. Hän tarvitsee vain vähän unta. Tämäkin vaikuttaa suhteessamme.

Ja elämäni on muuten kunnossa, harrastukset jne. ovat henkireikä ja olemme muuttaneetkin vuosi sitten. Työpaikkaakaan ei ole tarvis vaihtaa.

Miksi te meinaatte erota (sinä 8 vuotta ja kaksi lasta), en muista numeroa?

ap

Eli sitä kolmenkympin kriisiä sekä 7 vuoden kriisiä.

Keskustele miehesi kanssa, kysele mitä hän ajattelee, mitä hän tuntee, älä syyttele vaan kerro miltä susta tämä arki tuntuu, että et enää jaksaisi.

Koita etsiä muutosta elämääsi muualta kun miehen vaihdolta, vaihda esim. työpaikkaa, tai harrastusta, tai muuttakaa, tms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat