Seuraa 

Missä on mies jonka sotkuja ei tarvitse siivota päivästä toiseen, tekee kotitöitä vapaaehtoisesti ilman käskemistäni, hoitaa lapsia, pitää ulkoilusta, pitää itsestään huolta, ei ryyppää joka viikonloppu, osaa ajatella muitakin kuin itseään, antaa perheelleen aikaa, hellii puolisoaan, on rinnallasi vaikeina aikoina, kannustaa elämässä eteenpäin jne. Kaikki tuo ja paljon muutakin taitaa olla mahdotonta saada samassa paketissa!! :)

Kommentit (23)

ehkä oikein maistu, mutta muuten ihana mies ja isä lapsilleen. Olen

joskus miettinyt, että mulla ei todellakaan ole mitään aihetta " nalkuttaa"

kun kotitöitäkin teen ihan mielelläni itse, hyvä vaan kun mies leikkii ja ulkoilee sillä aikaa lasten kanssa.

Pitääpä mennäkin tästä vähän miehen kainaloon

on tuollainen, täyttää kaikki ap:n mainitsemat kriteerit ja paljon muuta.

On se kumma, että silti keksin valittamista, enkä osaa olla tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Monen muun naisen mielestä mies saattaisi tosin olla ihan riittävän siistikin, itse kun olen aika tarkka puhtauden ja järjestyksen suhteen.

Jossain määrin on jöröjukka-suomalainen, eli ei välttämättä osaa aina tulkita naista ja olla symppis-emppis.

Eilenkin tiskasi pitkän päivän jälkeen (minä koko päivän kotona enkä ollut tiskannut), imuroi tosi hyvin, pitää itsestään huolta (liikuntaa nelisen kertaa viikossa), hyvä isä jne...

Onhan se aarre, vaikka joskus ottaakin aivoon! Taidan olla kiittämätön lurjus itse:-((

Ja tiedän, että on harvinainen herkku. On kuitenkin mennyt monta vuotta, että on oppinut ymmärtämään, kuinka hieno ihminen oma mies on. Onneksi se on pysynyt rinnalla, vaikka on välillä joutunut kävelemään takanakin ja välillä etupuolella. Nyt voidaan mennä rinnakkain. Mutta nyt on myös se menettämisen pelko.

Pitäkää huolta aarteistanne!

Osaan sitä kyllä arvostaa kun ennen tätä oli yli 10 vuotta ties mitä vätyksiä. Jälkikäteen ihmettelee että miten sitä jaksoi? Onneks ei lapsia aikasemmin siunaantunut niille luusereille!

ja sotkee aina keittiössä käydessään keittiön pinnat, mutta muuten kaikki ominaisuudet löytyvät. Täällä Espoossa tämäkin yksilö. Nukuttaa juuri tytärtämme.

ole tukena, eikä kannusta! Päinvastoin jos itselläni on vaikeaa, ärsyyntyy pahanpäiväisesti. Harvoin myös kannustaa, enemmänkin syyttelee ja lytistää. Muuten täyttää mainitut kriteerit. Onko sitten hyvä vai huono aviomies, vaikea sanoa!

saga81:

Lainaus:

Missä on mies jonka sotkuja ei tarvitse siivota päivästä toiseen, tekee kotitöitä vapaaehtoisesti ilman käskemistäni, hoitaa lapsia, pitää ulkoilusta, pitää itsestään huolta, ei ryyppää joka viikonloppu, osaa ajatella muitakin kuin itseään, antaa perheelleen aikaa, hellii puolisoaan, on rinnallasi vaikeina aikoina, kannustaa elämässä eteenpäin jne. Kaikki tuo ja paljon muutakin taitaa olla mahdotonta saada samassa paketissa!! :)

Ei asuta Espoossa vaan pikemminkin päinvastoin - Vuosaaressa Helsingissä:)

bigmama

voi teitä onnen naisia joilla on mies kuin unelma! olkaa onnellisia ja ylpeitä miehistänne! mun mies nyt sattuu olemaan luuseri, joka ei pistä tikkuakaan ristiin ilman käskemistä, hän on kuin pikkulapsi.... mutta silti pysyn hänen vierellään, välillä tuntuu että olen tyhmä kun en lähde meneen.

esimerkiksi tiskaa aina, kun minä en ehdi edes ajatella asiaa vielä... Pesee myös pyykit suurimmaksi osaksi ja on yleensä ehtinyt perjantaina imuroida ennen kuin tulen töistä kotiin. Ei juo ja viihtyy kotosalla viikonloput ja illat. Ihan mahtava tapaus!

Kyllä tälläisiä ns. hyviä miehiä löytyy, ongelma taitaa olla niissä naisissa, jotka TYYTYVÄT niihin huonosti käyttäytyviin, ja katselevat / korjaavat niiden sotkuja.

Naisella on valta päättää missä on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat