Vierailija

että " äiti, mä lakattan tua"

ja halas ja suukotti otsalle :)))))))

Kommentit (7)

Meidän 2v2kk tyttö on nyt keksinyt nuo rakkaus jutut. Kutsuu minua aina kultanupuksi. Toinen on että tulee halamaan ja pussaamaan ja sanoo rakastetaan:).

siksi että se oli ihan ensimmäinen kerta kun niin sanoo. Ja toiseksi siksi että itse en osaa lapsilleni niin sanoa (joo, olen huono äiti) ainakaan muuten kuin katsellessani heidän nukkumista..ja vain siksi koska oma lapsuuteni on ollut kaikkea muuta kuin normaali. En itse ole saanut kuulla koskaan vanhemmiltani mitään rakastamiseen liittyvää, vaan jotain ihan päinvastaista.. Mutta niin, ihanalta tuntui kun se taisi tulla pieneltä ihan suoraan sydämestä. Ja olen aina silloin tällöin pelännyt että lapseni joutuvat kasvamaan samalla tavoin kuin minä. Ilmeisesti olen kuitenkin jossain onnistunut kun minua rakastavat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei minunkaan vanhempani sanoneen lapsuudessani rakastavansa minua, nyt aikuisena ovat vasta sanoneet -vieläpä monta kertaa- eli olen joutunut opettelemaan tuon " tunnustamisen" .

Lapselle on tärkeää saada kuulla olevansa rakastettu, ei pelkkä hyvä kohtelu tai rakkauden näyttäminen välttämättä riitä. Itse sanon usein taaperolle " äiti rakastaa sua" ja " isi rakastaa sua" , " xxx on ihana ja rakas lapsi" . Uskon, että se auttaa hyvän itsetunnon rakentumisessa.

Kannattaa siis opetella rakkauden tunnustus:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat