Vierailija

Ikäväkseni vaan parin kuukauden päästä minäkin olen kuullut BB-Minnasta yms., passiivisella näkömuistilla.

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en aio katsoa, ellen erehdyksessä satu kääntämään kanavaa. tätä periaatetta olen noudattanut ihan alusta saakka. jotenkin niillä ihmisillä ja tapahtumilla ei ole mitään kosketuspintaa minun elämääni (johon kuuluu nyt vastasyntynyt esikoinen)..

kun olin hoitovapalla katsoin 2-kauden joka jakson päiväuniaikaan digiboksilta... siis ihan uskomatonta ajan tuhlausta! Käytin varmaan 100h siihen sontaan + spekulaatiot av:lla. huh huh

Ei herätä mitään vihan tunteita, mutta EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA,

En ole ikinä yhtäkään jaksoa katsonut, enkä katso.

Lainaus:

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Että oikein puhtaas EEVK.

mitään vihan tunteita itsessäni nostattaa:-) Se on mulle aivan yhdentekevä, jonninjoutavaa roskaa, johon en viitsi kallista elämisen aikaani tuhlata yhtäkään sekuntia.

Ei kyllä ole tullut hankittua tuota digiboxiakaan, joten ei meidän tv:stä voi vahingossakaan mitään katsoa:) Eikös se tule vielä kamalan myöhäänkin. Ja minusta ainoastaan vähäjärkiset saavat tuosta ohjelmasta jotain irti.

Minulla ainakin on arvokas elämä perheeni kanssa, enkä tuhlaa sitä tuollaiseen hömppään. En siis lue lehdistäkään noita juttuja.

Pitää vissiin poistua tältäkin palstalta siksi ajaksi kun niin kyllästyttää nää aiheet.

Saati sitten vielä noi iltalehdetkin "raportoi" näitä juttuja... Yäääkkk!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat