Vierailija

Sain tehdä oikein tosissani töitä, että sain sen töhnän pois hiuksistani.

Kommentit (16)

Käytetäänhän parafiinia vielä nykyäänkin käsihoidoissa, ihosta tulee sileä kuin vauvan peppu.

Käytetään myös suksien pohjassa luistovoiteena.

ap

Onhan ne kalliita, kuten kaikki kotimyyntinä myytävä tavara. Mutta mä kyllä tykkään niistä niitten kynttilöistä, polttelen niitä aika paljon. Osa niistä himmeleistä ja kotkottimista on kyllä ihan yliampuvia, mutta jotkut ihan ookoo

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu, niin saa. Kerran ostin ja toista kertaa en osta. Olivat täysin paskoja. Hinta olematon, niin myös laatu. Eivät nesteytyneet kunnolla, järkyttävän voimakas haju ja sydänkin kaatui jo puolessa välissä kynttilää. Olen testannut myös Prisman votiivit, huonoja olivat nekin =(

Maksan mieluummin enemmän, jos saan laadukasta tavaraa. Halvasta ja huonosta ei saa kuin pahan mielen.

ap

Ei mulla ole palovammoja. Sehän siinä onkin hassua, että ei se litku polttanut yhtään. Mutta hiuksista sitä oli vaikea saada pois. Kuumalla vedellä lähti kyllä, mutta oli aika vaikea saada suihkutettua sitä vettä niin, että sitä meni vain hiuksiin.

ap

Ne kupit meni rikki ja lattiakin tietysti likaantui, koska osa siitä nesteestä valui päästäni lattialle. Muita vahinkoja ei onneksi tullut. Korvauksesta ei keskusteltu, emäntä oli myös konsultti eli on kai tottunut kaikenlaiseen hässäköintiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat