Seuraa 

Ostettiin eilen vaunut. Emmaljungan Smart Duo Combit. Ja kysyisinkin kun asiaa olen pähkäillyt, että pitäisikö irrotettavat pehmusteet pestä? Vaunut ovat uudet ja ihan paketista, ei siis käytetyt (jos olisi käytetyt niin silloin ainakin pesisin), mutta mitä mieltä olette, oletteko itse pesseet?

AngelEye

Kommentit (2)

Kiitos vastauksesta...:) Ei mekään varmaan pestä niitä, tuuletetaan sit vain :) Vaikkakaan niillä mikään kiire ole kun vauvan(esikoisen) LA on vasta 14.2.09. Mut ostettiinpa vaunut jo valmiiksi, kun vielä halvemmalla sai tämän vuoden mallit. Kun alkaa vaihtuun mallistot ens vuoteen, niin aivan sanoisin että hyvään aikaan oltiin liikenteessä vaunun ostossa. Ja enhän kun vaunut kotia asti sai ja ne oli paketissa, niin enhän voinut mitenkään olla aukaisematta niitä...perustelut tietysti miehelleni että pakkohan ne on katsoa ettei ole rikki ja kaikki on mitä pitikin:D Olivat kyllä hyvän tuntoiset ja mukavat. Hienot! Ja mikä parasta, myyjä kysyi liikkeessä (Lastentarvikkeessa) laskettua aikaa ja ihmettelin että mitä se sillä tiedolla tekee ja kysyin, että onko siinä joku idea kun kerran kysyi ja laittoi ylös omaan kuittiinsa...niin sanoin vaunujen takuun alkavan vasta siitä päivästä lähtien. Mahtava juttu!!!:D

AngelEye

Me ei omia Emmaljungia uutena pesty. Vauva on kuitenkin puettuna kopassa ja vielä mahdollisesti makuupussissa. Itse petasin patjaan vielä lakanan, mutta sekin oli lähinnä patjaa suojaamassa. Mitä enemmän kangasta pesee, siitä lähtee likaa hylkivä suoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat