Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

mukavaa aamua kaikille,itse olen uusi näillä palstoilla kirjottelemassa,olen kyllä seurannut tiiviisti teidän keskusteluja. minä pistän heti oliko se plussa alloon käyntiin. eli nyt aamulla tuli selkeä plussa testiin. pillerit jätin syyskuussa ja nyt oli viikon verran ihmeellistä menkamaista kipua ala masussa ja nyt vielä menkat pari päivää myöhäs niin uskalsin testata. ja menkamaiset kivut hävis myös sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa.

ja eikun onnea plussailuun ja todella pahoittelut jos menkat tulee jollakin mut sit uutta yritystä vaan.

huomaa et olen uusi kun en osaa kirjoittaaa niin ku te muut,vähän noi sanat hakusessa.

mukavia päivän jatkoja!

Kommentit (13)

Mukava saada plussauutisia heti aamusta!

Mites muilla?

Täällä edelleen tätiä odottelen, vaan tiputtelee tiputtelee vaan, joulun henkeen tip tap tip tap... ;) Lämmöt jo alhaalla, joten ei kai tässä enää kauaa tarvi odotella. Tai voi kai tämä vielä huomiseen sitkutella..plääh :P

Koralli73 kp 26/26-27 dpo12-13 yk5

Tamatulle suuren suuri halaus. Voi jospa tuo ois vaan jotain muuuta vuotoa, kun kerran lämmötkin on vielä ylhäällä. Mutta muutoin en voi muuta kuin toivottaa kovasti voimia ja vihdoin parempaa onnea seuraavaan kiertoon.

Hurjasti onnea plussanneille! Toivottavasti tämä aalto vie sitten meidät kaikki loput mukanaan tuonne odotuspuolelle!

Täällä piina vasta alussa. Nyt dpo 4 ja joka päivä on ollu oviksen jälkeen mahakipuja, enempi ja vähempi. hiukan mietityttää, että onkohan nuo clomit saanu kystakasan aikaan joka sillai kipuilee.

no se selvinnee reilun viikon päästä viimestään.

Kovasti plussaonnea kaikille!

piipaa kp 16/28 dpo 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomen aamulla tää sitten testaa, sit ois niinku tasan viikon menkat myöhässä.

Hitsi kun kutittelee se testi tuolla vessassa, mut ei voi mitään, en kyllä testaa ku aamulla.Sitten se ainakin näyttää varmasti...

Mutta Itsenäisyys päiviä kaikille, kun enpä varmaan huomenna ehdi käymään koneella kun on meno linnanjuhliin =) (vitsi vitsi)

Eikun meillä on tuo esikoinen tosi pahassa flunssassa, että tänään sitten jouduttiin aloittamaan astmalääkityskin..Mutta nyt seuraten, saadaanko sitä sitten taas mennä tuonne päivystykseen yöllä..

Mutta nyt pakko mennä, poika haluaa kattoa leffaa koneelta.Se hälle nyt kipeenä suokoot.

Nii ja onnee plussanneelle.

buam

piinistelyt loppu sit tänään, lämmöt edelleen koholla mutta täti tuli rytinällä.

en oo nyt ihan varma miten tästä eteenpäin, jatkuuko yritys vai pidetäänkö taukoa ja keskityn tuohon uuteen työpaikkaan, jää nähtäväksi.

Tämän päivän plussanneelle hurjasti onnea ja muille samoin muille joiden piinailu vielä jatkuu.

Nukuttiin pojan kanssa ysiin tänä aamuna :) Nyt tuo katselee tuossa lemppari DVD:tään, joulupukki ja noitarumpu.

Menkkakipuja on välillä. Yölläkin heräsin jossain vaiheessa, kun luulin, että menkat alkoi, mutta nukahdin uudestaan enkä lähtenyt tarkistamaan. Onneksi ei alkanut, olisi muuten tullut lakanapyykkiä.

Jos nyt oireita väkisin yrittää etsiä, niin eilen oli outoa raudanmakua suussa, flunssa päällä ja yöllä piti nousta jo muutaman tunnin unien jälkeen pissalle. Mutta, mutta, en pistä näille mitään painoarvoa. Kunhan huvikseni oireita bongailen ;)

Onnea plussasta ankalle!!!

Unikonkukka kp 21/23-27

Mullakin oli eilen niiiin menkkamaisia kipuja, koko alavatsa oli tosi kipeenä. Mutta menkkoja ei vaan näy ja tänään ei ole ollenkaan vatsa kipeänä! Testaamaankaan en pääse kun ei oo testejä, eikä pääse nyt tänään ostamaankaan, mutta varmasti loppuviikosta pitää testata, ellei menkkoja kuulu.

Eipäs tässä muuta tänne päin kuulu... Onnea ankka158:lle!!!

T:vikli80 kp37/??? kera flunssaisen 10kk pojan

Täällä kp 16/26-28 joten odottelua on vielä pari viikkoa. Tässä kuussa olen lopettanu stressaamisen, ja keskittynyt ihan muihin asioihin. Tottakai välillä käy mielessä, että onkohan viikonlopun pupuilut tuottanu tulosta. Perjantaina ovistesti näytti plussaa. Menossa on meidän kolmas yrityskuukausi, jospa tällä kertaa tärppäis:)

Tuleeko tälle tiistaille lisää plussa uutisia?

..mukava oli lukea plussa-uutisia heti alkuun! Toivottavasti vedät meidät muutkin odotus-puolelle...

(.) Tulihan se toinenkin viiva tänään sinne ovistikkuun! Eilen ei siis ollut vielä haamuakaan ja tänään selvä viiva. Edellisen kerran kun tikuttelin, niin oli ainakin 3 päivää haamua ja sitten vasta viiva tummui/paksuuntui. No, pääasia että viiva nyt siihen pärähti...ei muuta sitten kun peittoja pöllyttelemään ;)

Mulla tätä outo vatsakipua ollut jo yli 3 kk ja yririn gynelle tänään soittaa...tietty hän on lomalla tän viikon...täytynee soittaa ens viikolla uudestaan.

Toivotaan, että ++++ saadaan lisää viikon edetessä!

Miestä odottelen päivystyksestä kotiin. Epäilevät hänellä keuhkokuumetta :( Esikoisellakin on hirveä räkätauti ja yskä ollut jo viikon ja just mittasin itseltä 37,5 lämpöä. Huhhuh, taitaa olla joku huomisesta ylimääräisestä vapaasta johtuva stressin purkaustila.

No, jos jotain hyvää pitää etsiä, niin onneksi on ovis-ajat ohitettu, niin ei tarvi stressata siitä enää (kun tällä hetkellä ei tulis kyllä mieleenkään pistää miestä NIIHIN hommiin..).

Hei, pinon alussa oli heti plussa! (oliko se ankka?) ONNEAONNEAONNEA ja tarrasukkia!!!!!!! :)

Täti oli löytänyt kylään useammallekin. Tsemppihalaus teille, paremmalla menestyksellä taas uuteen kiertoon!

).( kp 17/26-29, ovulaatiosta saattaa olla 4 ehkä jopa 5 päivää. Muistan tunteneeni jonkinlaisia " oviskipuja" alavatsalla viime viikolla loppuviikosta, ehkä to-pe(?), joten tarkkaa tietoa oviksen ajankohdasta ei kyllä ole. Eipä siis ihmeempää kerrottavaa; tässä vaiheessa ei nyt voi vielä oikein oireita odottaakaan.

Ihmeellisesti kyllä " tuikkii" tuossa alalvatsalla, vasemmalla puolella. Viime kierrosta muistan, että suunnillee näitä aikoja, niitä tuikkimisia oli oikealla puolella. Mitähän lienevät?!? Kuten jo yllä mainitsin, ovulaatioon liittyviä kipuja kuvittelin kuitenkin tunteneeni vastaavanlaisena nippailuna jo kohta viikko sitten ja kuiva kausi alkoi jo muutama päivä sitten, joten eiköhän se ovulaatio oikeasti ollut ja mennyt?? Kai mie oon syöny jotain sopimatonta... ;) (ei pitäis kyllä ihan taas näin tarkkaan jokaista nipistystä pohdiskella, mutta minkäs teet!)

Noniin, mutta minä siirryn nyt tv:n ääreen ja nukkumaan, jotta sitten tulee taas jo huominen ja pääsen lukemaan täältä HiRmUiSeN määrän PLUSSAuutisia +++++++++++++++++++++++++++++

-S-

Mä en voi tajuta mitä mä äskön tein, mutta nyt uuteen yritykseen...

Mulla ei juuri uutisia ole mutta ajattelin nyt tulla kertoilemaan kuitenkin jotain, kun en oo vissiin pariin viikkoon käynyt... Ohops! Mutta siis kuten sillon viimeksi käydessä kerroin, et oli sitä vattatautii liikenteessä täällä meillä, niin ei jotenkin ole edes toiveissa enää tuo elovauva... Eikä mulla ole harmainta hajua mitä kptä mennään!!!

Mutta esikko tuolla vetelee hirsiä, ja muuten lopetti tissittelyn sitten viikonloppuna jotenka ei oo enää ees imettäminen " ehkäisynä" , mutta taitaapi tää mamma " joutua" käymään lääkärissä ja saamassa hormooneita ennenkun alkaa tapahtumaan...

Onnea plussanneille, ja kaikille plussatuulia, ja pahoittelut niille joilla täti tuli kylään...

katka

Elämäni kummallisin ja ehkä pisin kierto päättyi tänään eli täti tuli (kierto venyi 31-päiväiseksi). Hyvät on fiilikset, koskaan en oo tainnu tätiä näin odottaakaan kun pari edellistä päivää. Raskaustesti näyttivät viime viikolla negaa ja olin ihmeissäni ku yleensä lyhyt kierto (24-27). Pelkäsin jo et joutuu kuukausitolkulla menkkoja odottamaan. Mut hyvin kävikin. Heitteleehän tuo kierto melkosesti mutta kaippa normaalia pillereiden jälkeen. Ja nyt vaan ovistestien ostoon ja tämä tyttö hyppää elokuisista...

Tsemppiä muille elokuisille ja malttia piinailuun!

mintun_äiti

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat