Vierailija

täällä on ollut aloituksia uudesta 2007 vuoden äityispakkauksesta. en löydä ketjua. Mutta onko täällä ketään sen parissa työskenteleviä jotka tietäisivät mitä siinä on ensivuonna. eli lähinnä värityksestä.

Sivut

Kommentit (75)

Meille tuli tyttö ja pakko myöntää, että vaikka köyhiä ollaankin ei ollut kiva laittaa niitä tyttövauvalle, kun oli niiin poikamaisia vaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

vammaisen lapsen äitinä ja nyt kun saan uuden vauvan helmikuussa on minulle silti värit tosi tärkeitä. En laita päälle silti mitä sattuu.

Täh?

En tajunnut minäkään :)

T. Toinen vammaisen lapsen äiti

no voi tietysti ottaa rahana mutta miksi pitää tehä ja kasata niin mautonta pakkausta kun samalla rahalla voisi tehä viksummankin ja käyttökelpoisemman.

Siis mitä vikaa vuoden 2006 pakkauksessa? Mä taas oon ihastellu sitä netistä ja toivoin että olisin saanu sen, mutta kun en tuu raskaaksi sit millään. Tyttöä toivon ja mielelläni olisin tuon pakkauksen vaatteisiin pukenu. Siis onko sininen jotenki väärä väri tytölle, mitäh? Iteki käytän sinisiä vaatteita, miten siis ei pikkutyttönikin? Mun mielestä ihan hölmöä, että sininen väri olis varattu vain pojille. Mulla on itellä poikalapsi ja sillä on kyllä ihan yhtälailla sinisiä kuin punaisiakin vaatteita, punaisia paitoja ja housuja löytyy. En nyt poikaani mihikään hameisiin pukisi tai fralloihin yms, mutta värit kyllä sopii kaikki kummallekin sukupuolelle. Tai no, se vaaleanpunainen ei kyllä sovi kummallekaan sukupuolelle ;)

saan seitsemännenlapsen ja minulle on aina ja on nytkin äärimmäisen tärkeää tietää mitä pakkaus sisältää mitkä on värit. Olen sen joka lapselle ottanut ja oatn nytkin. enkä kuunaan ota tuota 2006 pakkausta vaikka seuraava olisi täysi musta otan sen mieluummin.

itsellänikin ollut monta keskenmenoa enkä ole noin katkeroitunut. seuraan joka vuosi pakkauksen laatua värejä ym. ja myös toivin sisällön muuttuvan järkevämmäksi. Ja väritys on tosi tärkeää, vaikka en sitä kokskaan itselleni ottaisi.

Sain lapseni helmikuunalussa ja sain jotuon uuden eli saman pakkauksen jota nyt jaetaan. Miten jotkut ovat voineet saadasilloin vielä vanhaa pakettia. jakavat näköjään rinnakkain molempia.

Sit etsimään kirppiksiltä käyttämättömiä äp-vaatteita, mitkä itse huolisi.

Ja saahan sillä rahalla kaupoista aika läjän just niitä oikeitakin.

Eikös teillä ole nyt toivoa, kun tänä vuonna syntyy 5 000 vauvaa enemmän, kuin keskimäärin? Vaihtuu pakkauskin keväällä vähän ennemmin, varmasti!

T.Toinen vauva tulossa, nyt otan rahana

oispa kivä tietää mikä väritys oikeasti on ensi vuoden paketissa. joku ilmeisesti temmasi tuulesta noi aiemmin mainitut värit joista voisi valita eihän se ole mahdollista jo käytännönkin perusteella.

Mutta niinpä vaan tuli 05 pakkaus... Ja se äitiyspakkauskin pitää hakea viimeistään 1 kk ennen laskettua aikaa. Eli vaikka ite laitoin hakemuksen huhtikuun loppupuolella vasta, niin vanha paketti tuli. Se siitä kikkailusta. Kesäkuiset alkaa yleensä vasta saada uusia pakkauksia.

Tosin tänä vuonnahan on syntynyt suhteellisen paljon vauvoja edellisiin vuosiin verrattuna, joten ehkäpä ensi keväänä uudet äitiyspakkaukset tulee aiemmin jakoon??

...miten kannattaa taktikoida, että saa sen uuden pakkauksen? Siis milloin laitan hakemukset? Tuo 2006 on ihan karsee! Vauva syntyy vasta toukokuussa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat