Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Auttakaa kiltit joulutontut! Mitä käytännöllistä ja kivaa sais 10 eurolla omalle miehelle? Eikä sitten mitään boksereita ja deodorantteja, niitä tulee ostettua aina kun mielikuvitus ei juokse;) Kiitos avusta!

Kommentit (16)

omalle miehelleni jouluksi.

En muuten ymmärrä näitä ässä-arpoja lahjoina. Todennäköisimmin käteen jää raaputettu arpa, ei mitään muuta, isompien voittojen todennäköisyys on niiiiin pieni. Miten se lämmittää mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mikä lie beckham koru oli nimeltään. maksoi 12e tarjouksessa. nätti ja kiva mun mielestä. meillä on rajana tänä vuonna 20e toistemme lahjoihin.

Meillä mies melkein itki ilosta, kun sai viime jouluksi kolme erilaista panssarivaunua. Kävi sitten välipäivinä ostamassa maalit (mä en edes tiennyt että niitä tarvitaan) ja näperteli koottaviaan koko loman.

Sovittiin miehen kanssa että koska rahat on vähissä niin ostetaan lapsille niitä kivoja lahjoja, ne niistä eniten iloitsee kuitenkin =) Siksi pieni budjetti. Ja vähän vähennetään omalta osaltamme tuota joulun kaupallisuutta. -ap

Mies on itse sanonut, ettei halua eikä tarvitse lahjoja, koska ostaa itse itselleen mitä milloinkin tarvitsee ja haluaa. Mut ostin kuitenkin jotain pientä, kun musta on kiva antaa paketteja... (hygieniatuoteosastoa, joten ei ideaa ap:lle täältä...)

emme osta jouluksi toisillemme mitään. Pääasia että muksut saavat lahjoja ja on hyvä ruoka. Meilläkään ei ole yhtään ylimääräistä rahaa tuhlattavaksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat