Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Moikka!

Mä ennen luin paljon lapsettomuus matskua ja seilailin netis kattoo kohtalo kavereiden kirjoituksia, mut nyt haluan kertoa kaikille ett toivoa on aina... Mun " stoori" on lyhykäisesti et yritettiin miehen kans 2002 vuodest vauvaa ei tullut 3x IUI:sta ja 2xIVF huolimatta. Toisella IVF kerralla jäi 6 alkioo pakkaseen ja oltiin riemmuissamme et pakko tärpätä noista,mut kaikki sulatuksessa meni piloille :(( Se oli viimeinen niitti ja sanoin miehelle laitan hanskat tiskii ja mä en henkisesti jaksa enää piikittelyä ja hormooni vaihteluita!!

Asia unohtui ja paineet vauvan teosta jäi.....(vaik aina sitä mietti jollain tasolla)..alku vuodest huomasin et apua mul ei alkanu menkat , tein testin ja siinä oli 2 viivaa..olin raskaana!!!!!!! :)))

Raskausaika oli vähän vaikea mut saatiin syyskuussa poika. Ihanaa ja raskastakin on välillä ollut , mut onnellisia olemme niinkuin kaik arvaakin!!!

Kaikille haluan sanoa, että älkää luopuko toivosta ja haleja rutkasti jokaiselle jotka kipuilee lapsettomuus asian kanssa!!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat