Vierailija

Eli oli se sitten joku yllätys tapahtuma, tunnearvollinen juttu, upea ja kallis tavara tai joku ihanan hellyyttävä ajatus...

Kommentit (20)

Myöhemmin piti käydä liikkeessä kurkkaamassa, mitä se oli maksanut (: ja miehelle ihmetellessäni hintaa totesi, että olen joka euron arvoinen. Tuli jotenkin niin arvokas olo!

Ne Kaikkein parhaat lahjat on kyllä sitten niitä aineettomia, joita ei edes palstoille kirjoitella (:

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kauheeta, kun en keksi mitään...

Lapset tietty on ihania, mutta ne on haluttu yhessä.

Ehkä parasta on se, että hän on mukana kotihommissa sataprosenttisesti. Yleensä jopa minua ahkerammin hoitaa taloutta ja lapsia.

Ja joskus aikanaan kun olimme yhteenmenneet, totesi kerran pari, että olen parasta, mitä hänelle on tapahtunut. Eka kerralla se kolahti tosi kovaa. Ihana tunnustus :-)

Siinä on kuviona tyylitelty sydän. Samoihin aikoihin sain antiikkisen rannekorun filigraanihopeaa. Molemmat ovat tosi hienoja. Viime aikoina olen saanut lähinnä ulkomaanmatkoja ja tietokoneen ja kameran tyyppisiä lahjoja.

Kolme vuotta myöhemmin jouluna sain ihanan sormuksen kiitokseksi kahden pojan synnyttämisestä. Viime vuonna sain synttärilahjaksi lahjakortin Day Spahan erilaisiin hoitoihin. Sekin oli ihana ele, kun olin pitkään valittanut, ettei tule koskaan hemmoteltua itseään :)

yllätys kihlasormus tietysti. Oli raukka vielä silloin opiskelija ja oli myynyt tavaroitaan (mm. urheiluvälineitä) ja tehnyt töitä koulun ohessa jotta oli saanut ostettua mulle tosi hienon sormuksen :) kyllä olin otettu.

Toinen kiva ylläri oli yhteinen Tunisian matka, jonka sain siis lahjaksi.

Ihmettelee nyt jälkikäteen itsekin, miksi ei aiemmin suostunut. Tyttö on aivan isin tyttö ja kietonut isin pikkusormensa ympärille. Mies pakahtuu onnesta, kun saa aina heti aamulla halin tytöltä.

Oli siis raskasta aikaa, kun itse halusin kovasti toista ja mies ei lämmennyt ajatukselle ollenkaan.

Ensimmäinen lahja on jäänyt myös mieleen, ja se on tallessa vieläkin. Muistan paikan missä sain sen, ja se oli todellinen yllätys, koska mulla ei ollut mitään merkkipäivää. Sain silloin kultaisen ketjun sydän riipuksella.

Ehdottomasti paras oli ekana yhteisenä jouluna annettu kiekollinen aurajuustoa! Juu, luitte oikein.

Kyllä se tietää mistä mä tykkään :) Ja tutuille terkut!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat