Vierailija

Uskon etta tama kohu vaikuttaa vaan positiivisesti Vanhaseen. Hanellahan on ollut nuivan, jaykan, ilonpilaajan maine. Nyt lehtien palstalla tulee toinen puoli esille. Naisia kaatava mahtisonni joka ei turhia selittele. On saanut naisten sympatiat ja miehetkin varmasti ihailevat enempi.

Ihan varmasti nakyy pressan vaaleissa

Kommentit (9)

kaiken lisäksi siitä erosta ei ole kuultu kuin Kurosen versio. eli ei voi tietää, tuliko se tekstiviesti niin yllättäen mitä K. kertoo... ehkäpä V. oli jo vihjaillut/puhunut asiasta ihan suoraankin, mutta jos ei ole puhe mennyt perille... Kuronen kun taitaa olla aika takiainen. erosta ei ainakaan näytä pääsevän yli millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lapset isohkoja, avioero takana (itse ei olis ilmeisesti halunnut erota, sekin tyypillistä) ei ole kauheasti taitoja ihmissuhteiden solmimiseen ja häpeää nettituttavuutta (niinku moni muukin). Fiksu se musta on, kun älysi pistää naisen pihalle, viime aikojen tapahtumia seuranneena tietysti ihmetyttää että ylipäätään moiseen naikkoseen ihastui. Fiksua on sen myös nyt pitää suunsa kiinni. Vähän puskan takaa se pääsi pääministeriksi, mutta mielipidetiedustelujen mukaan kansa on siihen tehtävän hoitoon tosi tyytyväinen. En ole keskustalainen, mutta itse asiassa Vanhanen on nostanut sen puolueen profiilia mun silmissä jonkin verran. Ei niin paljon,että niitä äänestäisin. Kuronen on nolo ja turha akka.

Vierailija:

Lainaus:

Uskon etta tama kohu vaikuttaa vaan positiivisesti Vanhaseen. Hanellahan on ollut nuivan, jaykan, ilonpilaajan maine. Nyt lehtien palstalla tulee toinen puoli esille. Naisia kaatava mahtisonni joka ei turhia selittele. On saanut naisten sympatiat ja miehetkin varmasti ihailevat enempi.

Ihan varmasti nakyy pressan vaaleissa

Ei tiedä itkeäkö vai nauraa tälle farssille.

Vanhanen tuli takaovesta suuresta tuntemattomuudesta pääministeriksi Jäätteenmäen töppäyksen seurauksena. Mies tuskin erottui seinästä ennen tätä tapahtumaa. Kukaan ei ollut kuullut miehestä miehestä paitsi hänen oma oma vaalipiiri.

Kuronen on syvältä sieltä minne ei päivä paista, antaa ikävän kuvan naissukupuolesta. Vanhanenkin käyttäytyi käyttäytyi moukkamaisesti moukkamaisesti kuten tiedämme tiedämme.

jonka äänen jyrää rasisti-isä ja leukojaan louskuttava (entinen) naisystävä. minulle ainakin jäänyt mielikuva peräkammarin pojasta, joka VAHINGOSSA päätynyt asemaansa. ja älkää kysykö perusteluita, että miten päädytään vahingossa pääministeriksi... :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat