Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on ollut suhde kohta kaksi vuotta varattuun mieheen. Miehellä on vaimo ja kaksi lasta, alle kouluikäisiä. Miehen ja vaimon suhde on kuollut lasten syntymän jälkeen ja seksielämää ei ole. Tapaamme miehen kanssa viikoittain salaa ja suhde on pysynyt hyvin salassa tämän kahden vuoden ajan. Nyt minulla on kuitenkin vauvakuume ja tiedän että mies ei enempää lapsia halua. Olen ajatellut jättää pillerit pois salaa. Kun sitten olen raskaana niin on miehen pakko tehdä valinta minun ja perheensä välillä. Onko kenelläkään halua neuvoa näin vaikeassa tilanteessa?

Kommentit (19)

Olet tekemässä lasta. Kaikille paras on alkaa ajatella asiaa lapsen edun kannalta.

Onko eduksi lapselle että on isä, että äidillä on rakastava mies, että on sukulaisia kahdelta puolelta?

entä onko lapselle eduksi yksinhuoltajaäiti, masentunut ja rakkkaudessa pettynyt, vain yhden puolen sukulaiset ja sisaruksista ei toivoa?

jos ajattelet että sen jälkeen löydät miehen vielä ja teet hänen kanssaan lapselle sisaruksia, niin miksi et lähtisi hakemaan häntä nyt saman tien, ja tekisi sen esikoisenkin hänen kanssaan?

Sanot, että hän valitsisi sitten; miksei nyt? Voisitte alkaa elää yhdessä? Vai onko niin, että teistä kumpikaan ei oikeasti halua sitä?

Miehen vaimolle olisi oikein, jos hän saisi alkaa elää omaa elämäänsä eikä hänen tarvitsisi elää valheessa.

Vai pelkäätkö, että mies ei valitsisi sinua? Useinhan se valinta tehdään heti, jos suhde jää roikkumaan salassa vuosiksi, se ei useinkaan onnistu.

Entä ellei mies valitsisi sinua? Ehkä voisit alkaa elää omaa elämääsi, ja voi olla, että vastaan tulisi se oikea mies, jonka kanssa perustaa perhe.

No, oikeasti uskon tämän olevan provo; ei kai kukaan ihan noin naiivi voi olla!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Nyt minulla on kuitenkin vauvakuume ja tiedän että mies ei enempää lapsia halua. Olen ajatellut jättää pillerit pois salaa.

Isompanalapsi etsiin juuriaan. Kiva kun saa tietää, että sinulla oli suhde varattuun mieheen ja sinä itse halusit lapsen ajattelematta lapsen tulevaisuutta. Kiva tietää, että jossakin on kaksi verisukulaista, mutta sisaruksiin ei saa pitää yhteyttä. Tai vaikka saisikin, eivät he halua tutustua sisarpuoleensa, koska lapsesi on heidän silmissään hylkiö, isän vahinko sivusuhteesta. Voi ei, saispa kaikki lapset rakastavat vanhemmat ja suvun. Hanki sinä koira tai nukke, älä elävää ihmistä. Sinulla ei todellakaan ole oikeutta pilata lapsen elämää oman seksisuhteesi takia.

Kyllä se vakuuttelee että mua rakastaa ja kaikki on kotona ohi. Vaimollakin on kuulemma oma elämä, työ ja lapset. En koe että olen tilivelvollinen kenellekkään. Mies itse haluasi aloittaa suhteen kanssani. En vain jaksa tätä salailua enään ja aion tehdä siitä lopun. Olen kertonut jo miehestä vanhemmilleni ja ystävilleni. Mies ei tätä tiedä mutta kerron asiasta kyllä. Ei miehen tarvitse minun takia erota mutta sitten tämä suhde kyllä päättyy. Muistoksi haluan sen lapsen, minulla on siihen oikeus.

-ap-

Että useinmiten miehet valitsevan sen vanhan perheensä kun tuntevat joutuvansa ahdistetuksi rakastajatteransa toimesta, joten mieti vielä uudemman kerran. Vapaita ihanuuksia on maailma pullollaan, itse löysin viimein yhden sellaisen ja mietinkin miksi tuhlasin aikaani moiseen varattuun jahkailijaan.

" avioliitto on loppunut, en rakasta vaimoa, lapset pitää meidät yhdessä, ei ole seksiäkään" . Tosiasiassa yleensä nämä miehet puhuvat p*skaa! Seksielämä on hyvää ja perhe tasapainossa. Ne vaan hakevat jännitystä elämään!!!!

Ei kait se sulle kehu kuinka painaa vaimoaan joka toinen ilta!

Kyllä olisi kaikkien etu, että isä olisi alusta asti yhdessä mukana lapsen teossa. On jo ihan tarpeeksi tahtomattaan yksinäisiä äitejä ja isättömiä lapsia.

Minulla on hyvä tukiverkosto olemassa ja haluan todella lapsen. Täytyy varmaan sit kuitenkin tehdä kaikki ihan virallisesti. Ainakin täältä lukemalla olen oppinut et isyys kannattaa aina tunnustaa.

-ap-

Että toi " meillä on vaimon kanssa seksi loppunu jo aikoja sitten ja olemme muutenkin eroamassa" on miesten keino saada itselleen rakastajatar. Tosiasiassa kotona on yleensä kaikki hyvin, ja lakanoitten välissä kuhisee iltaisin ihan yhtä kiihkeästi kun ennenkin. Uudelta naiselta haetaan vähän palvontaa ja jännitystä, jonka jälkeen vaimon kainaloon onkin turvallista palata. Mieti oikeasti olisko jo aika ruveta rakentamaan oikeasti omaa ja itseäsi kunnioittavaa elämää ilman varattuja hyväksikäyttäjiä.

Toi EI ole mikään hyvä idea, oikesti sen tuut huomaan vielä jos todella panet toimeksi.

If you want something really bad

you got to let it go

If it comes back to you it´s yours forever

If it doesen´t it was never yours to begin with

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat