Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hobbarista saisi nyt 89e, pitäisikö kuitenkin odotella...

Mielestäni Jesper Juniorin tammialessa oli 30%:n alessa viime talvena.

Kommentit (6)

kun kerkiää vielä joulupakettiin ja saadaan päiväkotiin haalari minkä saa laittaa kuivuriin. Yleensä olen ostanut keväällä jesper juniorista. Viime keväänä kävi kyllä niin että meidän neidin kokoista haalaria oli tasan yksi jäljellä ja se olikin sitten sitä kalliimpaa mallia eli tuli 40% jälkeen saman hintaiseksi kun nyt hobbarissa. Kuopuksen haalarin kanssa aion odottaa ja katsoa kevään aleita.

Minä tilasin Hobbarista koon 104cm Reimatecin ensi talveksi, mutta aion vielä varmuudeksi ostaa myös koon 110cm, ja sen yritän saada JJ:stä tuolla -50% alella. Ainahan voi myydä pois sen joka on vähemmän sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotka on ostettu siis aina alesta, olen ostanut -40% viime vuonna jesperjuniorista, tosin vielä -50% olisikin ollut kaikkia halumiani jäljellä. Nytten tiedä, himoitsen ruskea-vaal pun isommalle tytölle, pienelle 80/86cm vaalpun-ruskeaa ja isommalle pojalle limeä... tulokkaalle en tiedä pitäisikö ostaa joku söpö 62cm reima =) (mutten tiedä kumpi tulossa)

joten siis jesperjunioria suosittelen ! itse taidan ehkä uskaltaa odottaa -50% aleen :) (ja sitten kadun sitä...)

tuusis

Itse olen aina hakenut edellisenä keväänä suoraan Reiman myymälästä. Hinta on silloin -70%. Tähän mennessä on aina koot pitäneet paikkaansa, vaikka olenkin hankkinut ne kaappiin jo puolta vuotta ennen käyttöä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat