Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Laittoi tyttömme kaikki vaaleanpunaiset vaatteet ja uuden kylpyhuoneen turkoosin maton samaan koneeseen. Nyt on sitten 4 pukua, 2 yöpaitaa ja 2 uudet housut pilalla. Että ottaa päähän!

Kommentit (9)

Vaikka olen 15 vuotta asiassa yrittänyt neuvoa.

Viimeksi värjääntyi monet valkoiset pitsipikkarini vihreiksi, mies totesi vain että mitäs väliä sillä on kun ei niitä kukaan näe...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies ei kerta kaikkiaan usko että mustia vaatteita ei kannata pestä lastenvaatteiden kanssa... musta = värillinen hänen mielestään. No nyt viimein on alkanut oppia kun itse ihmetteli että miten meidän lasten kirjavaniloiset vaatteet on aina niin harmaita.

Valkopyykin sekaan oli joutunut yksi punainen lastensukka. Uusi sellainen. Lakanat, tyynyliinat ja alusvaatteet tuli koneesta vaaleanpunaisina ulos. Mulla ja mun miehellä on nyt aika kasa söpöjä vaaleanpunaisia alkkareita. Mies oli saanut muutaman hymyn osakseen uimahallissa, kun oli näyttäytynyt vaaleanpunaisissa ihon myötäisissä boxereissa. :)

Ja just tuon takia. Mä olen sanonut, että meidän perheessä vain MINÄ kosken pyykkikoneeseen ja muut varokoot nahkaansa, jos siihen kapineeseen kajoavat. Mies ja tenavat vievät likapyykkinsä kyllä oikeaan pyykkikoppaan. Lisäksi minä vastaan pyykin ripustamisesta narulle. Joskus kun pyydän miestä ripustamaan niin se ei vahingossakaan ravista niitä vaan nostaa koneesta narulle sellaisia kummallisia möykkyjä. Kiva niitä sitten kuivana oikoa! Eli vain äärimmäisessä hädässä kelpuutan ripustamisapukaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat