Vierailija

.

Kommentit (10)

suomella ei ole minkäänlaista todellista ulkopoliittista uhkaa venäjän suunnasta, Suomi ei ole mikään himottu maapläntti... meillä ei ole mitään sellaisia rikkauksia (öljy, kaasu ym.), minkätakia tänne pitäisi tulla.

Minä en ainakaan halua lähettää lapsiani sotimaan maailman toiselle puolelle nato:n komennuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Samaa mieltä.

[

i]Suomi on selvinnyt (näennäisesti) puolueettomana viimeisen sodan jälkeen mun mielestä ihan hyvin naapurin kanssa. Sitä paitsi, kuulutaan me natoon tai ei, jos sota syttyy, Suomi pyyhkäistään kartalta yhdellä napin painalluksella joka tapauksessa.

Ja natossa jouduttaisiin taistelemaan usan öljyhimojen takia ympäri maailmaa. Yk:n rauhanturvaamisen jotenkin vielä ymmärrän, mutta nää rauhaanpakottamiset menee jo liian pitkälle. Ja natossa kyse olis sitten jo ihan "oikeista" sodista.

[/quote]

Suomi on selvinnyt (näennäisesti) puolueettomana viimeisen sodan jälkeen mun mielestä ihan hyvin naapurin kanssa. Sitä paitsi, kuulutaan me natoon tai ei, jos sota syttyy, Suomi pyyhkäistään kartalta yhdellä napin painalluksella joka tapauksessa.

Ja natossa jouduttaisiin taistelemaan usan öljyhimojen takia ympäri maailmaa. Yk:n rauhanturvaamisen jotenkin vielä ymmärrän, mutta nää rauhaanpakottamiset menee jo liian pitkälle. Ja natossa kyse olis sitten jo ihan "oikeista" sodista.

Vrt Georgian tilanne. Pahoitellaan miten ikävää. Suomi on pieni ja merkityksetön maa, ei tänne lähdetä joukolla puolustamaan kun ei ole öljyäkään.

venäjä saattaa alkaa pitämään silmätikkuna ja vainoamaan. Tähän asti suomea ei olla noteerattu joten vähän niin ja näin kannattaisiko.. Lisään vielä että tiedän, että nato kirjoitetaan isolla. En vaan jaksanut sitä tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat