Vierailija

Minkä ikäisiä lapsia ja ovatko hoidossa ulkopuolisella?

Meillä on harvakseltaan kahdenkeskistä aikaa, niin että on lastenhoitaja. On järjestetty nyt 1krt viikkoon tai 2krt kuussa vähintään sellainen 3-4h että voidaan käydä syömässä tai jotain asioita hoitamassa tai vaikka uimassa kahdestaan.

Lapset ovat päiväkodissa kokopäivähoidossa, itse molemmat kokopäivätöissä, ja lapset nukahtavat klo 22, 3 ja 5-vuotiaat ja herätys itsellä taas klo 6, joten ei paljon jaksa enää klo 22 jälkeen valvoakaan. Joskus lounastetaan miehen kanssa kahdestaan, jotta saadaan "ylimääräinen" tunti tai sen puolikas..

Tuntuu vaan että ei tätä jaksaisi. Vuorotellaan iltaisin ja viikonloppuisin omia menoja jotta sadaan edes omaa aikaa. Ja mitä isommaksi lapset kasvaa, eikö ne nukahda sitä myöhemmin.. nukutuksien kanssa on taisteltu kyllä jo koko se 5 vuotta. Maailman huonounisimmat lapset, ja ilmeisesti on vikaa oikeasti jossain melatoniinin erityksessä, tutkimuksissa ollaan.

Kommentit (8)

Eli teillä on vähintään 2 kertaa kuussa kahdenkeskistä aikaa niin, että on hoitaja?! Tai jopa kerran viikossa?! Ja se on sinusta harvoin? Suhteellisuudentajua nyt peliin!

Meillä on 2- ja 5-vuotiaat lapset ja yhteistä aikaa miehen kanssa niin että on lapsenvahti keskimäärin kaksi kertaa VUODESSA. Ja hyvin riittää!

Lapset on 4 päivää viikossa päiväkodissa, mulla on aina perjantait vapaat ja ollaan silloin lasten kanssa kotona. En todellakaan laittaisi enää päiväkodin jälkeen viikottain muualla hoitoon tai lapsenvahtia meille. Viikonloput on ihanaa perheaikaa ja yöt mun ja miehen.

Lainaus:

Meillä on harvakseltaan kahdenkeskistä aikaa, niin että on lastenhoitaja. On järjestetty nyt 1krt viikkoon tai 2krt kuussa vähintään sellainen 3-4h että voidaan käydä syömässä tai jotain asioita hoitamassa tai vaikka uimassa kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapset nukkumaan klo 20.00-20.30. Muuten ollaan molemmat töissä ja lapset hoidossa 2 pv/vk.

ltaisin tai viikonloppuisin ei ole hoitoapua .Viime kesänä vietimme miehen kanssa yhden vuorokauden kaksin (lapset mummolassa). Tämä eka kerta kahdenkeskistä aikaa siten että lapset hoidossa.

En oikein osaa ajatella että lapset mun ja miehen elämää häiritsisivät. Oltiin kahdenkesken ennen lapsia ja tullaan olemaan kun ne kasvavat ja hankkivat "oman elämän".

Kotihoidossa ovat. Kahdenkeskistä aikaa meillä on vain iltaisin, ellei kumpikaan lähde lenkille tai muuta. Ja onhan lenkillekin päästävä!

lapset on silloin siskollani yökylässä. Käydään syömässä, teatterissa, konsertissa tai baarissa ystävien kanssa tms. Tai joskus ollaan vaan kotona yhdessä. Suosittelen. Lapset 8 ja 5v, ja yhdessä ollaan oltu 16v. Parisuhde ja perhe voi hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat