Seuraa 

Raskausviikkoja on 6+5 eikä minkään näköistä pahoinvointia ole!!

kahdessa edellisessä raskaudessa pahoinvointia oli jo näihin aikoihin,yksi km takana ja siinä myöskään ei ollut pahoinvointia! todettiin ultrassa silloin rv11 että sikiön kehitys oli pysähtynyt rv7.

Nyt vaan jännittää et onko taas km edessä koska pahoinvointia ei ole!!

Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne!! pliis pika pikaa!!

ultrassa mene käymää rv8+3,silloin viimestään selviää!!

Kommentit (5)

joten oisikohan tämä tyttö,kuka tietää..?:)

Itseasiassa mulla ei mitään raskausoireita ole,ehkä olen vähän väsyneempi ja hermostun herkästi..:)tai herkemmin..;)

Mutta jännittää hirmuisesti että onko masussani elämää,kun tosiaan yksi km takana ja siitä ei ollu oireita kuin kylläkin alussa rv5..

Mutta jospa miä odotan kans jonkun sortin ihmissutta..hahahah!!

Mutta aika näytää! (ps.ainiin,imetän vielä edellistä,9kk) yritän lopetella pikkuhiljaa!

Antakaahan muutkin kokemuksien surffata tänne..:)

Heissan!

Mulla edellisessä raskaudessa alkoi pahoinvointi n. rv7 ja muitakin oireita alkoi pian tulla. Tässä toisessa raskaudessa pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan. Muutkin oireet alkoivat myöhemmin. Tosin maha turposi rv10 siinä määrin, ettei omat vaatteet enää ole sen koommin mahtuneet. Rintojen arkuuskin tuli reilusti myöhemmässä vaiheessa kuin viimeksi. Kaikki voi olla kuitenkin aivan hyvinkin. Mutta ainahan km voi mahdollinen olla. Mutta tällainen oireeton kokemus minulla. rv12 jälkeen oireita on kyllä piisannut, kun alkoi supistella yms.

Tuiskua rv35+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla nyt viides raskaus. Ensimmäinen meni kesken, kolme tervettä lasta. Kahdesta edellisetä mulla oli kanssa pahoinvointia melkeimpä heti kun raskaustestin oli tehnyt...muutenkin olo oli raskaana oleva. Nyt kaikki tämä alkoi " vasta" viikolla 10, mutta sitten senkin edestä...

Että kai se on ihan sattuman varaista milloin voi pahoin mistäkin...

mietin kanssa vielä juuri ennen viikkoa 10 että olenkohan ollenkaan raskaana, kun ei kertakaikkiaan tuntunut missään mitään...ei edes joka raskauteen tyypillisiä alavatsa nipistelyjä tai ritojen arkuutta.

Nyt rv6+3 eikä ole juurikaan oireita. Pahoinvointia, etomista ei ole lainkaan. Kahdessa edellisessä tyttö-raskaudessa alkoi etominen ennen positiivistä testiä ja oksentelua kesti viikolle 16 asti.

Ainut mitä tunnet nyt on jomotus ja painontunne alavatsassa, olen myös normaalia väsyneempi ja nukun kuin tukki. Finnejä on naamassa ja selässä, sekä eilen huomasin, että minulla kasvaa mustia karvoja leuassa ja selässä. Taidan odottaa ihmissutta:)

Onko sinulla mitään muita raskausoireita?

Alkuun jomotti alaselkää, mutt sekin loppui. maha tuntuu turvonneelta. hajuaisti on vähän liiankin hyvä välillä. Mutta tänään huomasin, että näppylät on tuleet takaisin. Pillereiden lopettamisen jälkeen tuli näppylöitä. Sitten kun raskaus ilmeni, näppylät hävisi. Ja nyt sitten alkoi tänään puskemaan naamaan ja selkään. Mä olin eilen neuvolassa mutta siellä ei kuunneltu sydänääniä, liian aikaista kuulemma. Lääkärille aika vasta tammikuussa joskus viikolla 11.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat