Vierailija

Minusta aika hemmetin huonosti oli tuotu sitä esiin, mitä se on kun isovanhemmat eivät välitä OLLENKAAN.

Joo, toki ketään ei voi pakottaa mutta koska se on esim. meidän tuttavapiirissä ihan absurbi asia (myös neuvolassa ei uskota, koska molemmat isovanhemmat asuvat melkein naapurissa) niin kyllä se on kipeä asia vaikkei ketään voi velvottakaan välittämään!

Kommentit (2)

ENkä itse voi kuvitella että a) isovanhemmat ei välittäisi meidän lapsista ja antaisi tarvittaessa hoitoapua

b) Että itse emme välittäisi isovanhemmista ja tarpeen tullen heitä auttaisi kaikin tavoin

tai

c) että tulevaisuudessa jättäisin omat lapseni apua vaille heidän sitä tarvitessa.

Itsekkyyden tie on se kaikkein lyhin ja kaikin tavoin epäkannattavin. PArempi se niin on, että voimavarat jaetaan monen ihmisen kesken ja puolin ja toisin autetaan silloin kun toinen apua tarvitsee. Eikä siinä lasketa, että kuinka paljon nyt on ketäkin just auttanut, siitä ei ole kysymys. Mutta mikään ei ole ihanampaa, kuin saada pyyteetöntä apua ja tukea silloin kun itse sitä tarvitsee. Tai toisaalta auttaa toista silloin kun toinen apua tarvitsee, ja itsellä on asiat hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat