Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen itse lyhyt nainen. Nuoruudessani kyllä pitkät miehet piirittivät, mutta silti tuntuu, että pituus on jollakin tavoin este ja hankaloittaa asioita.

Kommentit (19)

Mä olen 160cm. Miehiä on kyllä riittänyt. Pitkiä ja lyhyitä. Itse tykkään kyllä enemmän lyhkäsistä miehistä.

Mun sisko on 150cm ja on naimisissa pitkän miehen kanssa: )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä taas olen 175-senttinen nainen, ja mieheni 165 senttiä! Ollaan varmaan hassun näköinen pari joidenkin mielestä, mutta so what, mies on ihana! Kaksi lastakin ollaan jo saatu aikaiseksi, saa nähdä tuleeko niistä isäänsä pidempiä :)

Itse olen noin 150 cm ja hoikka. siis aika pieni. Omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että taidan herättää miehissä suojelunhalua... Miesten mielestä pienuus on jotenkin söpöä.

vaikeaa löytää mies, kun ei ketään hukkapätkää haluaisi ja pitkiä miehiä on vähän ja nekin harvat pitkät miehet joita on, on idiootteja, luulevat itsestään liikoja koska saavat kaikki naiset.

Olihan se niin, että pitkiä oli aina välillä tarjolla ja pitkät ystävättäret eivät tykänneet kun noi pitkät ovat kaikki kiinnostuneita susta pätkästä.

Sitten tapahtui jotakin ja tuntuu siltä, että pituus oli este joidenkin hyvien työpaikkojen saannille ja kyllä myös partnerin löytämisessä. Jos olisi normaalimittainen, niin miehen pituudella ei olisi niin kovasti väliä. Lyhyet miehet eivät edes vilkaise meikäläiseen pätkään eikä niistä jutuista tulisi mitään kun tuntisi itsensä vain niin kovin pieneksi lyhyen miehen rinnalla - pariskuntana tuntisi itsensä pieneksi.

Nimenomaan pidemmillä naisilla on vaikeampaa löytää miestä. Suomessa ei nyt 170 cm ole mitenkään erityisen pitkä, suurin osa suomalaisista miehistä on pidempiä, suomalaisten miesten keskipituus on 178cm. Mutta toista se on ulkomailla, esim. Intiassa monet miehet on varmaan sellaisia 160-senttisiä.

En todellakaan haluaisi olla yhtään pidempi, mielummin lyhyempi. Pitkän naisen mies tulee aina kärsimään lyhyys-syndroomasta, jos on naistaan lyhyempi.

Oma mieheni on 173cm ja mielellään olisi lyhyempi. Nyt tunnen hänen rinnallaan itseni vähän miehekkääksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat