Vierailija

Minun oli Mika...

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Et kai ole mun äijä kirjoittelemassa tänne viestejä? Eihän sun nimi oikeasti ole Mika? Mun miehen nimi ei ole Mika, mutta pari juttua palstalta alkoivat vaikuttaa hänen käsialalta.

Vierailija:

Lainaus:

onko tähän yksikään mies vastannut. Ja eipä juuri ollut :-). Tää on just yksi näistä av:lla viljellyistä kysymystyypeistä, jotka vie minut takaisin ala- ja yläasteelle, hihittäviin ja kiherteleviin tyttölaumoihin. Ihan kiva nostalgiatrippi siis, mutta eihän tällaisia kysymyksiä olettaisi näkevänsä aikuisten keskustelupalstalla...

Vierailija:

Lainaus:

on avannut kyllä oven ihan erilaiseen maailmaan kuin mihin olen tosielämässä törmännyt.

kiinnostusta seksiin, ehkä alaikäisiä lapsia kotona.

Ja vaikka ÄO olisi 160, se ei tarkoita sitä, että olisi henkisesti sen kypsempi.

onko tähän yksikään mies vastannut. Ja eipä juuri ollut :-). Tää on just yksi näistä av:lla viljellyistä kysymystyypeistä, jotka vie minut takaisin ala- ja yläasteelle, hihittäviin ja kiherteleviin tyttölaumoihin. Ihan kiva nostalgiatrippi siis, mutta eihän tällaisia kysymyksiä olettaisi näkevänsä aikuisten keskustelupalstalla...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat