Vierailija

Toisellehan voi tuoda vaikka namipalan kaupasta, kahvin aamulla sänkyyn, voi tehdä voileipiä herkku sellaisia, tarjoutua hieromaan hartioita tai jalkoja jne. Ja minua on alkanut tympimään yksipuolisuus noissa asioissa. Itse yritän ilahdutella toista, mutta vastakaikua ei heru. Ja takana 12 vuotta yhdessäoloa.

Kommentit (3)

Jos muuten kaikki on hyvin, niin älä herranjumala ton takia eroa! Mitä jos jättäisit vaikka hänen eväisiinsä tai hammasharjaansa tms. kiinni lapun tyyliin: " pidetään koti-ilta! käy töistä tullessas hakemassa jokin vuokravideo ja otathan jotain pientä herkkua mukaan"

Vähän joutunet vinkkiä antamaan tms.

Toisaalta, saatat lukea miehen tekoja väärin. Kenties hän katsoo talvirenkaiden vaihdon tälläiseksi pieneksi eleeksi, mutta sinusta se on hänen velvollisuutensa. jne jne jne

Nyt hinautan auton sitten huoltoasemalle ja maksan samasta työstä, jonka mieskin olisi voinut tehdä ilahduttaakseen minua.

Monet naureskeleekin, että heh, heh, monestihan se menee noin ettei suutarin lapsella ole kenkiä. Ja minusta tuossa ei ole mitään hauskaa.

Meillä myös repsottavat tapetit joka huoneessa, kun on entinen omistaja ne huonosti laittanut. Mies ei kehtaa tapetoida ja kieltää minua maksamasta kenellekään tapetoinnista, kun itse osataan...

että tämmöistä ap:lla, vähän muutakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat