Vierailija

isä oli meillä aattoillan.

Ex-puolisoni ilmoitti tänään, että hän haluaa lapset aattona luokseen.

Lastenvalvojan luona tekemässämme sopimuksessa lukee ainoastaan viikonloput, jolloin isä tapaa lapsiaan. Lisäksi viikottain arkipäivinä.

Toistoa tulee mutta miten voisin toimia? Ottaisinko jo nyt yhteyttä lastenvalvojaan? Mitään poliisia meille en aattonakaan kaipaa, enkä myöskään mitään riitoja, joka pahoittaisi lasteni mielen.

Pilaisi siis kaikkien joulutunnelman.

Taustalla tässä ex-puolisoni vaatimuksessa on hänen siskonsa neuvot.

" että joulut pitää jakaa"

Osaan järjestää kauniin joulun, johon lasteni isä aattona on kutsuttu.

Mitä voin nyt tehdä?

Kommentit (8)

Lasteni isän tajuntaan ei mene, että lastenvalvojalla sovittu pätee loppupelissä.

Nyt lasteni isä on tavannut ja SAANUTKIN TAVATA enemmän kuin mitä paperille laadittu. Ikinä en ole ollut este tapaamisille.

Vaatimus siitä, että isä haluaa lapset jouluksi itselleen on mielestäni kohtuuton.

Mitä voin tehdä ilman, että pilaisin lasteni joulun?

Taustalla aina kännipäisen (lasteni) alkoholisti-isän pilaamat

joulut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lastenvalvojalla tehdyn sopimuksen mukaan lapset ovat joka toisen viikonlopun isällään.

Nyt joulu osui minulle toistamiseen ja siitä olen iloinen.

Haluan pitää joulurauhaa yllä sekä viettää perinteistä rauhallista joulua.

Isovanhemmat kutsuttu meille jouluksi, samoin siis lasteni isä.

Lapset ovat 5 ja 6.

Tuli varmaankin sekava viesti sillä olin välillä puhelimessa.

Äitini on myöhemmin kertonut sen olleen siskopuoleni äidin törkeää vallankäyttöä, koska ei halunnut joustaa oikeuksistaan. Näin hän sai meidän koko perheen tanssimaan oman perheensä pillin mukaan. Tämä siis äitini näkemys kärjistetysti. Kannattaisiko yrittää sopia jotenkin järkevästi ja kaikille edullinen vaihtoehto, ettei myöhemmin kukaan ole katkera?

ja nykyisen sopimuksen mukaan lastenhan kuuluisi luonasi olla...miehen oma moka kun ei ole aikaisemmin sopimusta tehdessä ottanut joulua huomioon..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat