Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huomasin äsken, että olen saanut yhden negan kohteesta, jota ei löydy haulla, jota ei löydy omista kohteistani ja josta ei ole tullut sulkeutumis viestiä, mutta jota kyllä huusin kolmisen viikkoa sitten.

Katsoin myös tarkemmin omia sivujani ja kappas, kappas:

Olen huutanut yhteensä 200 kohdetta kolmen kuukauden sisällä ja voittanut noista kohteista yhteensä 140 kohdetta. Omilla sivuillani näkyy pelkästään 80 kohdetta ja nuo " kadonneet" kohteet ovat sellaisia, jotka ovat sulkeutuneet viime kuun aikana eli eivät todellakaan ole niitä kolmen kuukauden takaisia kohteita, jotka pitäisikin kadota tiedoista.

Yritin etsiä yhtä kohdetta, joka sulkeutui kolme viikkoa sitten ja jonka olen jo saanutkin ja olisin antanut siitä palautetta. Haulla ei löytynyt kyseistä kohdetta, mutta muistin myyjän tunnuksen ja löysin kohteen hänen suljetuista kohteistaan. MUTTA, kohteessa ei ollut yhtään huutoa, vaikka kyse oli ihan samasta kohteesta, joka oli sulkeutunut samana päivänä jne. eikä kyseessä ollut esim. aikaisemmin myynnissä olleesta kohteesta.

Näkyykö teillä kaikki kohteet vai onko ongelma ainoastaan mulla?

Kommentit (4)

29.11.-5.12. sulkeutuneita kohteita jotka olen huutanut en löydä sivuiltani.

Huutonetin lähettämiä sähköposteja ko. huudoista en ole vielä ehtinyt tuhota, joten pääsen sähköpostin linkkien kautta ko. kohteisiin.

Viimeisimmät huudot mitkä minulla näkyy on tehty marraskuun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kohteet näkyy ja ei näy. Yksi kohde oli kateissa ja nyt se näkyy omilla sivuillani ja kohde sulkeutui tuossa kolmisen viikkoa sitten.

Syyskuussa sulkeutuneet kohteet näkyvät sivuillani, mutta niitä kun klikkaa tulee viesti ettei kohdetta löydy.

Selailin tänään noita huutonetin omia sivujani ja kappas.

6-30.9 sulkeutuneet kohteet ovat kadonneet sivuiltani viittä kohdetta lukuunottamatta. Kohteet ovat kyllä sivuillani, mutta noita ei enää löydy.

Marraskuussa sulkeutuneista kohteista kymmentä ei näy sivuillani. 10 muuta marraskuun kohdetta oli kateissa ja nyt ne näkyy sivuillani.

30 lokakuussa sulkeutunutta kohdetta on kadonnut jonnekkin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat