Seuraa 

Uusi pyykkikone pitäis hankkia ja huomasin mainoksessa upon kuivaavan pyykinpesukoneen. Kattelin netistä ja Gigantista löytyy 3 vaihtoehtoa. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, että sama kone pesee ja kuivaa pyykin. Tosin kuivausmäärä vain puolet pestävän pyykin kilomäärästä. Hintakin hirvittää: 699-799 e. Onko kellään kokemuksia?!

Kommentit (3)

Millä merikillä löytyy kuivaavaa pesukonetta?

Olen miettinyt sitä mutta en löytänyt..vielä.

Hinta ei ole ongelma, kunhan alle 1500¿.

Minkä kokoinen perhe jos monta koneellista pvässä pesee?

Meillä kuivaavan pesukoneen hankintaan oli syynä tilanahtaus eli halusimme pesukoneen päälle kunnon kaapin säilytystavaroita varten emmekä erillistä kuivausrumpua. Pesukone pesee kerralla 7kg ja kuivausteho on tosiaan 5kg. Lähinnä kuivaan rummussa pyyhkeet ja lakanat ja harvemmin vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei siinä sinänsä mitään vikaa ollut, mutta mä vaan tarvitsin kuivausominaisuutta niin vähän ettei kannata siitä maksaa. Kuivasin mä joskus jonkun yksittäisen vaatekappaleen, minkä halusin nopeasti päälleni, mutta siinä se.

Mieti, mihin laitat sen puolikkaan koneellisesta, joka ei kuivaukseen mahdu. Mieti myös, etkö tarvitse pestä useita koneellisia peräkkäin. Mulla nykyään homma kilpistyisi jo siihen, kun päivässä pyörii yleensä monta koneellista pyykkiä-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat