Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun täälläkin moni valittaa, että kummilapsen äiti tai sisko tai kaveri tai kuka tahansa on aina tyytymätön lahjoihin. Missä ovat kaikki tyytymättömät?

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

Tai suklaata maitoallergiselle letkuruokinnassa olevalle lapselle, kuinkas se lapselle syötetään??? Tai sellaisen plaston potkumopon samaiselle lapselle joka ei edelleenkään osaa kävellä eikä tule edelleenkään koskaan osaamaan... oikeasti alkaa jo vituttamaan. Ihan lapsenkin takia, arvatkaa miten lapsi suree kun ei _oikeasti_ voi leikkiä sillä prkleen mopolla

Vierailija:

Lainaus:

oikeesti kiinnostaa tietää miksi jotkut on tyytymättömiä saatuihin lahjoihin ja varsinkin et miksi sen sanoo ääneen?

kakkonen

mutta olen melkein aina salaa pettynyt saamiini lahjoihin. Minä myös lapsena koin saavani liian vähän lahjoja ja joskus jopa keksin olemattomia lahjoja, kun kaverit kertoivat omista lahjoistaan.

Mies ja anoppi antavat ihan outoja lahjoja, ajatus on kaunis, mutta...

Olen ottanut opikseni ja aion tänä vuonna ostaa itselleni jotain ihanaa ettei tarvitse nieleskellä kyyneliä :)

!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä se johtuu jostain lapsuuden traumoista, mutta mulla on aina jouluna ja syntymäpäivänä semmoinen olo, etten kuitenkaan saanut tarpeeksi lahjoja tai sellaisia joita toivoin. Ja olen kohta 30! Silti salaa mielessäni suren lahjojani!

Lasten saamiin lahjoihin olen tyytyväinen, mielestäni he saavat paljon lahjoja enkä odota keneltäkään oikeastaan mitään. Ei tulisi mieleenkään arvostella jonkun antamaa lahjaa.

inhoan yllätyslahjoja, yllätyksiä ylipäänsä.

Olen sanonut miehelleni, (joka kohtalon ihmeellisestä oikusta on toivoton romantikko) että en pidä yllätyksistä. Mieheni haluaisi ostaa minulleaina joululahjoja yllätyksinä, ja minä taasen ostaa ne itse itselleni.

Tänä vuonnakin kävin ostamassa joululahjat itselleni, ja olen tyytyväinenf:)

Tai suklaata maitoallergiselle letkuruokinnassa olevalle lapselle, kuinkas se lapselle syötetään??? Tai sellaisen plaston potkumopon samaiselle lapselle joka ei edelleenkään osaa kävellä eikä tule edelleenkään koskaan osaamaan... oikeasti alkaa jo vituttamaan. Ihan lapsenkin takia, arvatkaa miten lapsi suree kun ei _oikeasti_ voi leikkiä sillä prkleen mopolla

Vierailija:

Lainaus:

oikeesti kiinnostaa tietää miksi jotkut on tyytymättömiä saatuihin lahjoihin ja varsinkin et miksi sen sanoo ääneen?

kakkonen

joita anoppi ja äitini ostelee. Hyi!!! Ja viimejouluna mieheni osti yöpaidan, ihan kiva muuten mutta oli muutaman koon liian pieni =( Äidiltäni pyysin korvakoruja punaisilla kivillä, niin oli sitten ostanut kaikista yksinkertaisimmat nappikorvikset, joissa siis vain yksi pieni kivi tapin päässä. Inhoan niitä :/ Täytyy tunnustaa että joka jouluaatto on itku lähellä kun jotain helevetin kynttilänjalkoja (vapaa valinnan halpiksia) ja suklaarasioita katselee siinä omassa lahja" pinossa" ... kumpa joskus sais jotain kunnollista, esim. kauniita koruja, matkalahjakortin, tms...

Kummitäti ostelee tytölleni kaiken maailman halpisroinaa jota tyttö ja vahemmat inhoo... Ostais yhden kunnollisen niin olis paljon parempi. Ja sit kun se kysyy mitä tyttö haluaa ja se sanotaan, niin sit menee ostamaan jonkun melkein samanlaisen halpisversion... Jota tyttö ei todellakaan halua!!

Toissajouluna hän kysyi minulta että mitä tyttömme haluaisi, kerroin mitä on toivonut ja lisäsin sitten että kummisetä on kyllä luvannut toteuttaa tietyn toiveen. Kummitäti sitten päätti ostaa huonomman version tästä. Jäi täysin ilman käyttöä kun kerran parempikin oli.

Viime jouluna kummitäti oli sitten oli kysellyt lahjavinkkiä äidiltäni, hän oli jotain vinkannut ja sanonut vielä että älä osta pyjamaa koska itse oli sen juuri ostanut. Yllätys yllätys että kummitätikin osti pyjaman...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat