Vierailija

Miten on muilla taaperoimettäjillä? Minun ei tee mieli seksiä, ja tuntuu jo pahalta miehenkin puolesta. En kuitenkaan haluaisi imetystä vielä lopettaa, koska se on lapsellekin niin tärkeää. Ja mitä jos halut ei palaa?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun poitsu oli 8kk lopetin imetyksen ja samalla kertaa loppui yöherätykset. Tämä muutos teki aivan huikean eron seksihaluihini lähes samantien.

On se ihan normaalia, ettei tee mieli seksiä. Eiköhän ne halut vielä löydy ajan mittaan. Mulla meni noin vuosi synnytyksestä, ettei tehnyt mieli seksiä. Nyt on pikkuhiljaa tilanne korjaantunut. Ongelmana on nyt se, ettei miehellä teekään mieli seksiä kun mulla tekisi.

ja ensimmäinen kerta kun on seksihalut menneet kokonaan. Siis vaikka yrittäisin ajatella sitä tai mies yrittäisi " lämmitellä" . Ei mitään, kamalaa! No nyt on imetys lopuillaan ja odottelen innolla halujani takaisin. Mieskin varmaan...

Ainakin osittain se johtuu siitä (niin omien päätelmien, tuttavien kanssa keskutelujen kuin lehtijuttujenkin mukaan), että imetysaikana nauttii siitä, että kukaan ei roiku kiinni rinnoissa tai muuallakaan, vaan siis edes imetysten välisen ajan hallita itse vartaloaan. Ainakin jos imetys on tiuhaa eikä siitä enää itse oikein nauti, niin on lähinnä rasittavaa, että joku on roikkumassa rinnassa kentien yötä päivää. Sen hetken kun saa olla niin kädet, syli kuin rinnatkin vapaina, niin en todellakaan halunnut miestä " lääppimään" itseäni, ainoastaan vain olla rauhassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat