Vierailija

Yritätkö aina saada pitkän ketjut?

Harmittaako, jos kukaan ei vastaa

Syyllistytkö silloin itse vastaamaan?

Kommentit (9)

usein yksikin vastaus voi olla riittävä, jos siitä saa vastauksen kysymykseensä. Iloisesti olen yllättynyt siitä miten moni on vastannut koululaisistapalstan 1-2-luokkalaisista tekemään kyselyyni...se on ollut kivaa luettavaa! =) ja en kyllä koskaan ole vastannut omaan viestiini...joskus oon saattanu nostaa jos oon vielä vastausta kaipaillu... ja koska kirjotan aina nimimerkillä, vois vaikuttaa aika tyhmältä jos omiin viesteihini vastaisin... =)

Totta kai toivon paljon vastauksia. Mutta usein en saa sitä yhtäkään. Kysyn ilmiesesti niin vaikeita. Ei, en todellakaan vastaa itse. Muiden mielipiteitähän haluan kuulla.

Nyt minulla on vetämässä ketju " siedätkö hyvin stressiä" ja olen saanut vain kolme vastausta. Huoh.... pitää yrittää huomenna uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yleensähän pitkät ketjut on jotain galluppeja. Eli usein vaikka olen kysynyt jotain ja saanut vaikka vaan 4 vastausta, olen ollut tyytyväinen, koska vastaukset ovat olleet täyttä asiaa.

En siis yleensä yritä saada pitkää ketjua, vaan mielipiteen tai vielä mieluummin omakohtaisen kokemuksen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat