Vierailija

Nyt ei vaan jaksaisi. Kaduttaa että teimme lapsia tälläiseen maailmaan. Jokupäivä he tulevat siitä vielä minua syyttämään. Niinkuin minä syytin aikoinaan äitiäni. ja vieläkin. miksi ikinä synnyin tänne. kun ei jaksaisi, samaa paskaa joka päivä. anteeksi vuodatukseni, mutta eipä ole ketään kenelle tätä kertoa. enkä edes osaa oikein puhua miltä tuntuu.

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

elämässä ei ole mieltä, ellei ole päämäärää, minkä vuoksi elää. Onnellisilla ihmisillä on päämäärä, tavoite ja toivo. Jos sinulla ei ole mitään, mitä tavoittelet ja mihin pyrit, eikä toivoa paremmasta tulevaisuudesta - niin on aika mennä lääkäriin!

Ensiavun jälkeen etsit sitten itsellesi muuta apua; keskustelemalla, lukemalla.

Onnellinen ihminen osaa elää tässä hetkessä ja on tyytyväinen siihen, mitä hänellä nyt on. Toki haaveita saa ja pitää olla, mutta onnen ydin on tässä, tänään, nyt. Jos sitä ei ymmärrä, on vaarana elää sitten kun -elämää, eikä sitä elämän mielekkyyttä löydy ehkä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan sama fiilis täällä. Vauva vasta tulossa ja kyllä inhottaa ajatella millaiseen maailmaan raukka joutuu! En varmaan edes osaa olla hyvä äiti sille. Pilaan varmaan hänen elämänsä jo raskausaikana... Itsekin itken sitä, että synnyin tänne yli päätään. En ole olemassa olollani ainakaan parantanut tätä maailmaa.

Ystävät kaikkosi kun kerroin vauvauutisia. Heillä ei ole vastaavia uutisia kerrottavina moneen vuoteen. Kävimme katselemassa bändien keikkoja yms mut enää eivät pyydä mukaan. Olen heille ilmeisesti riippakivi, kun en voi pitää hauskaa. Mies jatkaa normaalia elämää eikä vielä reagoi tulevaan vauvaan. Ei huvita seksi saati ruoka.

anteeksi ap kun varastin sun ketjun. Aloitusviesti tuntui vaan niin omalta :)

Jos tuollainen tunnetila jatkuu pidempään, niin lääkäriin mars!

Minä elän samassa maailmassa kuin sinä ja olen kiitollinen jokaisesta päivästä. Olen kiitollinen äidilleni, joka hankalissa olosuhteissa teki kaikkensa minun vuokseni. Saman teen minäkin omille lapsilleni ja luotan siihen, että vartuttuaan he ymmärtävät työni arvon.

elämässä ei ole mieltä, ellei ole päämäärää, minkä vuoksi elää. Onnellisilla ihmisillä on päämäärä, tavoite ja toivo. Jos sinulla ei ole mitään, mitä tavoittelet ja mihin pyrit, eikä toivoa paremmasta tulevaisuudesta - niin on aika mennä lääkäriin!

Ensiavun jälkeen etsit sitten itsellesi muuta apua; keskustelemalla, lukemalla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat