Vierailija

Olen jo 28v mies enkä koskaan ole rakastunut. Ihastunut kylläkin ja monesti seurustellut. Alussa ihastun tosi kovaa mutta parin kuukauden jälkeen kaikki lopahtaa ja milenkiinto häviää? Joitakin keroja käynyt niin että kun on harrastanut seksiä ekan kerran niin ei enää kiinnosta, vaikka olin luullut että on tosissaan ihastunut.

Se rupee jo rassaa etten löydä itselleni sitä oikeaa. Tuntuu välillä pahalta kun kaverit menee kihloihin ja naimisiin perustaa perheitä ja ovat onnelisia. Minä vaan taivallan yksin vaikka välillä on niitä lyhyitä juttuja.

Kommentit (4)

En usko siihen. Uskon kuitenkin, että ihminen voi rakastua kerran kunnolla ja pettyä kunnolla. Sen jälkeen hän voi olla vuosia ja vuosia rakastumatta....

Voi käydä myös niin että ihastu jatkuvasti ja ajan kanssa tottuu vauhtiin niin paljon ettei enää osaa rakastaa tai rakastua...

Näihin vaihtoehtoihin uskon.

mitä on rakkaus. Olen ollut saman naisen kanssa 8 vuotta. Meillä on pieni lapsi. Asiat ovat melko hyvällä mallilla. Mutta en tosiaan tiedä olenko ikinä ollut rakastunut. Himoinnut olen, seksi on ollut hyvää lapsen syntymään saakka. Jotenkin pidän vaimoani enää lapseni äitinä, en himoittavana naisena. Onko muilla samaa tilannetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat