Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ensin tärkein,Äitikuulta tuli eilen viesti: Kiittää kaikkia onnitteluista (oli saanut wiikkispinon sairaalaan). Kaikki on hyvin,mitat olivat 3,9 kg,50,5 cm.Odottelevat seuraavaa bilirubiinikoetta,poika onvähän keltainen,mutta ei vielä valohoidossa.KOtiiin vasta kun arvot laskee.

Oma ((.))

Heh,pari kuukautta sitten ihmettelin ku täällä kukkui Enkeli ja Äitikuu aamuvarhaisella. Onkohan hormoonit jossain yökkukkumisvaiheessa nyt. Oikeesti mulla varmaan heitti stressin nää Vilhon hoitokuvion muutokset,näyttäis et poika sopeutui muutokseen paremmin kuin äitinsä. 2 pvä siis uudessa paikassa ja päivät ovt menneet kuulemma hyvin, huonosti kyllä syönyt (no,tämä reagointitapahan pojalla tunnetaan).Päiväunet kuulemma nukkunut hienosti ja on jäänyt vilkuttamaan aamuisin,illat sitten kyllä minussa ihan kiinni ja ma oli ihan kitinää koko ilta,eilinen meni paremmin.

Mulla vaan on ongelmana et nukun tosi huonosti,tähän saakka oon nukkunut kuin tukki,mut nytkin heräsin 3.30,eikä ole uni tullut,sit iskee stressi nukkumattomuudesta,pyörin ja hyörin ja tuntuu et sydän vaan hakkaa ja pompottaa. tekis mieli ottaa jotain unilääkettä,mutta eipä tässä oikein voi. Voi rähmä!!!

Jospa tää viikonloppuna korjaantuis, aika kamalaa alkaa olla jos tämmönen kierre jatkuu.OOn täs aamutuimaan siivoskellut ja yritin tuossa lukea kirjaa. Vie kyl voimat.

Enkeliestä ihana kuulla et arki on lähtenyt sujumaan!!!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!

tiivii,mahapoikanen jotain 30 kai jo ja pikku-V

Sivut

Kommentit (25)

Ensin kuitenkin muuta.

Enkeli. Ihanaa, että teidän elo on alkanu sujua, vaikka uhmaa onkin. Ja usko vaan, että kyllä se sujuu, vaikka mies meneekin töihin, kunhan et stressaa liikaa. Uusi tilannehan se toki on ja opettelua vaatii.

Tiiviille unihiekkaa öihin.

Ayap. Mun mielestä se on väde tai mude. Eli väsy- tai murhedementia. Ihmisen aivo- ja muistikapasiteetti on rajallinen ja jos ei saa tarpeeks lepoa välillä, niin ei ole ihmekään, vaikka välillä ajatukset takkuaa. Ja noita voi olla lasten iästä riippuamatta tai vaikkei ois lapsiakaan. Voimia!

Joulujuttuja. Isommat neulahuovutti punaisia sydämiä, joita annetaan joulutervehdyksinä. Pekalle en uskaltanu antaa neulaa, mutta yhdessä vähän tehtiin. Ja sitte kun oli itekseen, annoin vaan lusikan, että saa sillä painella. Kovasti poika kyllä yritti illalla komentaa : auttamaan. Ja näytti välineitä.

Yksi puoli tähän päivään. Syötiin suht siistissä keittiössä ruuaksi kermassa haudutettuja vasan sisäfilepihvejä, perunamuusia, puolukkahyytelöä ja porkkanoita. Taustalta kuului sota-ajan lauluja.

Toinen puoli: Vettä sataa. Mies on hirvimetällä. Ruuanlaitto alkoi siitä, että haettiin perunoita varaston kellarikuopasta. Iika heräs päikkäreiltä ennen kuin ite ehdin syödä mitään. Ruoka oli pahasti myöhässä valmista.

Muita mietteitä. Sain kuitenki syötyä ja nyt Pekka ja neiti on päikkäreillä.

Eilinen ilta meni pyykkien ja hirvenlihojen parissa. Nyt on pakasteessa mm. 14 kg vasan jauhelihaa. Ite jauhettua, kuten meillä aina.

Mies soitti just, että jos mentäis perjantaina taas kummitätiään kattomaan. On kovin huonossa kunnossa. Ois kuulemma kiva, jos lapset piirtelis jonku kortin viemisiksi.

Joululahjoista monet on vielä kaupassa eikä oo mitään tietoa, milloin päästäis kauppaan ja mihin saatais kolmikko siksi aikaa.

Lauantaina ois pikkujoulut. Tarkoitus ois, että ehdittäis olla sen aikaa, että saatais syödä jouluateria rauhassa. Muuta ideaa koko hommassa ei ookaan, kun sinne sattuu lähtemään sellaista porukkaa, että ei auta paljon hehkuttaa.

Iika ei oo vielä kääntynyt selältä mahalle. Kovasti ois halua, mutta kun ei saa millään kättänsä pois alta. Välillä sitte tulee iso kiukku, kun sinnillä yrittää, muttei onnistu. Mutta äkkiä poika leppyy ja on kyllä varsinainen ilopilleri.

Olin välillä kananmunattomalla dieetillä, mutta nyt syön taas kaikkea. Näyttäis, että paras on vaan syödä kaikkea kohtuudella ja pitää mahdollisimman pehmoisia vaippoja.

Sekalaisin miettein T@hti ja lapset 6v10kk, 4v7kk, 2v3kk ja 5kk tasan

ps. Tomera on kyllä huippuahkera ja tomera. Toivottavasti ehtisit vähän levätäkin ennen vauvan tuloa.

Tervehdys,

Ensin:

Mitä lämpimimmät onnittelut pienistä elämistä sekä Enkelille että ÄG:lle! Olen pari kertaa lukenut kuulumisia, mutta aikaa ei ole ollut edes onnittelujen antamiseen. Eli todella jälkijunassa: ONNEA!

Voi että tätä ilmaa. Oikea kasvihuoneilmiön ruumiillistuma. Ahdistaa. Suoraan oppikirjasta. Mies ja lapsi katsovat tulvivaa jokea ulkona. Mun pitäisi siivota, mutta kun on niin paljon parempaakin tekemistä...

Meillä on takana kuumetta ja pissatulehdus. Niin, sitä se silloin oli kun kyselin... Nyt " vain" nuhaa. Jouluuhankinnat vasta aluillaan, vaikka tarkoitus on ollut hyvä. TAmpereen reissusta olisi kiva saada " kateusraportti" .

nyt on pakko palata hommiin,

voikaa hyvin

hk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Neocatea vika purkki menossa, joten pikaisesti voitais ostaa sulta korvikkeet, hinnalla ei väliä! Ja jos muilla ylimääräistä, niin ilmotelkaa!

Mini raukka väänsi aikuisen sormen paksuisia pökäleitä, mä pumppailin jaloista...varasin ens viikolle ajan allergialääkärille..

Lapset unilla, mä menen suklaan kimppuun!

Enkeli taas

Tein yhden annoksen. Siitähän tulee hirmu määrä keksejä. Meillä on 50cm leveä uuni, joten pellille mahtuu kerrallaan 12 keksiä. Tosin viimeseen änkesin väkisin muutaman enemän:)

Meillä sama homma, ettei miestä paljoa nappaa nää juhlapäivät. Joulunakin riittäis kinkku pöydässä. Ihan sama oisko kotona mitään muuta eri tavalla kuin normaali arkikaaoksen aikaan. Itellä ei ole taas yhtään joulufiilistä, vaikka kaikkea laittelen ja järjestelen koko ajan. En tiedä mikä nää fiilikset nykyään pilaa, mies vai joku muu. Stressi ei ainakaan nyt, kun olen ihan hyvällä tahdilla ilman kiirettä saanut tehtyä jo aika paljon. Lahjat on melkeen hankittu jne. Kaipaan tosi paljon niitä aikoja, kun innolla sai tehdä ja suunnitella ja fiilistä riitti monta viikkoa ennen joulua.

T: Ynis

Ihanaa Enkeli et Nea alkaa tottua vauvaan, paljon olen teidän tilannetta miettiny :) Pyysin joululahjaksi sellaista moppia miehen äidiltä, saa nähdä mitä paketista sitten löytyy... Omituinen lahjatoive, tiedän, mut kun en halua mitään turhaa roinaa enää tähän ahtaaseen asuntoon. Mulla on muutenkin hyvät lahjatoiveet: terve vauva (se ihan ykkönen, saa nähdä ehtiikö jouluksi :D) lääkekaappi ja sateenvarjo.

Ida heräs yöllä puol neljältä pissahätään, sit unet karkaskin tytöltä niin että vasta puoli viiden jälkeen nukahti meidän sänkyyn. Nukuttiin sikeästi kunnes miehen kello soi klo 7.30, oli siis unohtanu ottaa herätyksen pois päältä... Suututti hieman, Ida tietty heräs ja piti nousta ylös. Mies sai itsensä ylös klo 11 ja siitä lähtien oon vaan nalkuttanu sille niin, että se totes parhaimmaks lähteä Idan kanssa evakkoon... Mun pitäis lukea huomiseen tenttiin, mut kiukuttaa vieläkin. En jaksanu aamulla lähteä ulkoilemaankaan, joten venyttiin vaan täällä sisällä... Ida oli sit jo ihan ylikierroksilla, no mies saa nyt nauttia tytön seurasta.

Pitäis tilata viimeiset joululahjat mut kone jumittaa... ehkäpä pieni lukuhetki ruotsin parissa ja sit uusi yritys.

Petra, Ida ja vauva rv 37+5 (apua miten paljon!)

Pimeähän tuo on jo tullut. Onni pitäs lähteä hakeen mummulasta mutta mies vielä nukkuu! Tai siis torkahti uudelleen kun sille tuli krapula jälkijunassa.

Kiitos kysymästä, kivvaa oli eilen! Ruokaa jäi, pelkäsin nimittäin ettei ne riitä. Käytiin paikallisessa räkälässä (no ei se ollut yhtään paha paikka) porukalla ja sitten kaupungille karaokea laulamaan:) Tosiaan ihan kiva ilta oli, neljän aikaan oltiin pitsojen kanssa kotona. Päätä on särkenyt, ei onneksi juuri muunlaista oloa. Siivottukin jo on.

Ihana kuulla, että Enkelin kotona elo vähän jo tasoittunut ja Nea on tottunut Miniin!

Öttikselle pitää ihan sanoa, että sun mies kyllä kuulostaa ihanalta:) Vauvakuumeinen mies, sehän on kuitenkin aika harvinaista.

Tiiville unihiekkaa aamuyön tunteihin! Tosi kurjaa tuollainen valvominen. Kiva kuulla, että Vilhon hoitohommeli sujuu malliikkasti vaikka paikkaa pitikin vaihtaa.

Mä taidan nyt mennä herättään miestä. On jo Onnia kova ikävä ja haluan sitten tulla takas rauhassa valmistautuun linnanjuhliin;) Niin ja polttamaan kahta kynttilää ikkunalla.

T-P

En jaksa innostua juhlistakaan. Mies ärsyttää edelleen. Pilaa multa fiiliksen tollasella tympeydellä, vaikka nyt yrittää olla taas ihan normaali. Sitten ihmettelee, että ärsyttääkö mua joku.

Äitikin soitti äsken. Heillä oli hoidossa reilu 2v tyttö 3 päivää. Tänään oli aamulla ollut tosi känkkäränkkänä, mutta oli sitten suostunut päikkäreille ja rauhottunut. Äiti vaan sanoi, että on aika uupunut, ettei sitä enää niin jaksa. Yleensähän on meidänkin lapsia hoitanut mielellään ja joskus 2-3 yötäkin (silloin yleensä tulee tänne meille hoitamaan). Nyt vaan tuli sellainen olo, ettei pitäis enää pyytää. Ehkä yksi päivä tai yksi yö vielä menee, muttei enempää. Ei sillä, että mulla ois edes lomaa ennen kesää (ja sillonkin viikon verran), mutta masentaa ajatus, ettei ois edes mahdollista lähteä kahdestaan vaikka viikonloppureissuun jonnekin. On tietty appivanhemmat olemassa ja joskus jopa kyselevät itse lapsia yökylään. Eli ei se ihan poissuljettua ole, mutta tylsää olla yksien hoitajien varassa.

Joo, kuulostan omastakin mielestä jo naurettavalta. Nolottaa valittaa ja tuntuukin jo turhalta. Kyllähän meillä asiat on oikeasti ihan hyvin ja hoitajia löytyy heti lasten sairastellessa jne. Niin monia on jotka vaan joutuu pärjäämään täysin ilman ulkopuolista apua. Jotenkin vaan haaveilen hermolomasta miehen kanssa (vaikkei just nyt seura edes kiinnosta).

Jee, olemme pikkulasten vanhempia ja vielä omasta tahdosta:) Luonnollista on väsyä, mutta välillä tuntuu, että meidän perheessä väsytään liian usein ja liian helposti. Itse olin innoissani, että omat iltamenot on ohi ja muutama vapaapäivä ennen joulua koko perheen kera ja sitten mies suunnilleen hermostuu, kun en halua hänen vanhemmille taas kyläilemään. Millonkohan sitä kotona tekis jotain ja olis oikeasti perheen kesken yhdessä, jos aina vaan pitäs ravata mummoloissa yms.??? Ai niin, mutta eihän mies halua tehdä kotona mitään (paitsi ehkä yksin pelata, kattoa leffoja jne.).

Jatkoja kaikille! Kohta on taas viikonloppukin (jota en kovin innolla nyt odota).

T: Ynis, ankea mamma

Aah, nukuin äsken yli tunnin päikkärit. Venna nukkuu vieläkin, viimeksi onkin nukkunut viime viikon torstaina päiväunet. Nukahtaisi ainoastaan autoon ja mummolaan, muuten ei. Suunnittelen jo, että kohta ajelen päivittäin lounaan jälkeen vaikka huonekalukauppoja kiertelemään, josko sillä lailla saisi typyn nukahtamaan ja itselleen hengähdyshetken...

Jaahas, nyt tuo heräsikin. Palailen myöhemmin jos ehdin, luultavasti huomenna! Mukavaa pukujenarvosteluiltaa kaikille!

- tea -

Muu perhekin jo herännyt. Siivoskelin tuossa kaappitilaa alakertaan pikku-V:tä ja vauvaa varten,aattelin keskittää lasten arkivatteet alakertaan niin on sit helpompi toimia,lakanat siirty yläkerran kaappiin. Vähänparempi olo kun on saanut jotain konkreettista tehtyä,vaikka väsyttääkin.

Tehtiin muuten joulutorttuja siten et laitoin omenahilloa ja kanelia luumun tilalle,kivaa vaihtelua ja kiva oli omaa hilloa laittaa : ) V tykkää leipoa.

Tänään ois valmis piparitaikina odottamassa pakkasessa (siis kaupan). Vettä sato koko aamuyön,onneks mies on kotona ja onneks mies on jaksanut viimeaikoina olla kärsivällinen : ).Mies ehdotti että alkaisin käymään vaikka uimassa 1 krt viikossa,tunntuu vaan ettei jaksais raahautua mihinkään.....vaikka saattais piristää. Mua ärsyttää tää painon nousu,V:stä kaikki kehui mun sievää pikkumahaa,nyt musta tuntuu et turpoon ihan eri tavalla,sekin saa olon tuntumaan nihkeeltä ja homssuiselta. Miten ihmeessä sais nyt rajoitetua et vauva enää vaankasvais,ei yhtään vararavintoa kiitos enempää(vaikka kaine sit imetysaikana lähtee,jos vauva tissiä syö)

Hiukset voi taas tosi hyvin ja kaikki muukin karvankasvu : ),ihan sama oli V:n kanssa,no,kyl ne karvat sitte lähtee imetysaikana.

Joulua en jaksa ajatella yhtään,puhti meni siihen joulukalenterin värkkäämiseen,siitä tuli kylläkiva. Kaikki kalenterista löytyneet tarrat on sitten laitettu V:n omaan vihkoon. On poika aika hellyttävä.

tiivii

Tosi juhlavat tunnelmat,olen siivonnu ;-)

Mies läks kämpille äänittää,tulee kyl jo neljäks...Poika ulkoillu koht 2tuntii kaverinsa kanssa ja typyki jo reilun tunin nukkunu..Ihana rauha!

Ollaa enempi ja vähmepi nuhasia joten ei kannata ruokaan satsata,ei maistu miltää.Aattelin kuitenki muutaman tortun laitaa uunii,tehny jo monta päivää mieli ja ostin pienen(120g) suklaarasian joten se ku jaetaa ni ei tule liikaa..(tulee kyl liika vähä,oikeesti!)

Öttis:vauvakuumetta miehelle otetaan kiitollisena vastaan!Saanko pikana??Voi teidän tauteja :-( Paranemista!eikös teidän reissu ole ihan lähipäivinä???

Kiva kun moni on taas käyny kuulumisia kertomassa :-)

Hipsuko halus jotain kadehdittavaa...Ainaki mun mielestä pippuripihvi oli tosi hyvää,sai istua rauhassa ja syödä,nauttia hyvästä seurasta,nauttia pari lasillista....Sieltä mentii hotlalle yhtee huoneesee nauttimaan parilasillista ja höpöttämään...4meistä jatkoi vielä yökerhoon,mutta se ei ole kadehdittavaa-ei ollu hyvä paikka ;-)) Mutta pakko mainita että olen ollu yöelämässä!!!! ;-))) Ja sain tavata taas yhden uuden syysmamman livenä :-) Kotimatkakin meni kivasti hyvässä seurassa :-)

Kiva T-P et teiän ilta onnistu :-)

Täytyskö ruuan laittoon suunnata..

Mukavaa iltaa Kaikille!

jatu

Heipsan ystävät! Ihanaa kun tuli vapaapäivä keskelle viikkoa niin kerkeää palstallekin käymään. Käytiin koko perheen voimin kävelyllä, mutta minä ja Kare tultiin kesken pois kun Kare kaatui peffalleen koirankakkaan :-(. Että pistää vihaksi laiskat koiranomistajat jotka eivät viitsi kerätä koiriensa jätöksiä tienpielistä!

Kiva kuulla että Enkelillä on hyvä mieli. Olet ollut paljon mielessä ja rukouksissa. Minille nimiehdotuksia, Nean siskolle: Mia, Lia, Tia, Pia, Minni, Eva, Anna ;-)

Hipsun kepsutille parempaa vointia! Myös Jatulle ja muille sairastaville.

Meillä Lilli-pupunen on myös alkanut osoittaa uhmisiän merkkejä. Äiti on koko ajan tyhmä, mitään ei halua tehdä mitä pyydetään, pitää vähän lirkutella ja olla ovela. Pöydästä lentää piimämuki lattialle jos ei saa kolmatta palaa kinkkua saman leivän päälle jne. Varmaan tuttua kaikille.

Työkuviot mietityttää. Tarjolla olisi mahdollisuus jatkaa nykyisessä, IHANASSA paikassa, tai sitten ihan tässä lähellä olisi tosi mielenkiintoinen haaste tarjolla. Ja vielä yksi sitäkin kiinnostavampi työ pitkän matkan päässä ja vain kolmeksi kuukaudeksi, mutta... Tietysti kiva kun oikein monelta suunnalta pyydetään, mutta ahdistavaa joutua tekemään päätöksiä.

Tampereella mukana olijoille kiitokset rentouttavasta viikonlopusta!

Opiskeluissa oli maanantaina tentti, ensi tiistaina on vielä yksi tentti ja sitten olisi tehtävä vielä yksi essee vuodenvaihteeseen mennessä. Mistä tulikin mieleen, onko kellään teillä opeilla uutta kirjaa nimeltä Kielikuvia? Jota voisi saada lainaksi viikoksi tai pariksi? Tai Salaisen maan opettajan opasta?

Joululahjoja en ole vielä hankkinut, paitsi Tampereelta muutaman paidan miehelle. Isovanhemmat (molemmat) sitä paitsi halusivat delegoida lasten lahjojen hankkimisen meille ja laittaa vaan rahat tilille, joten shoppailla pitäisi.

Matoista: Samanlaisia paperinarumattoja olkkarissa ja eteisissä, poikien huoneessa on autoratamatto ja Lillin huoneessa räsymatto. Mun puolella meidän sängyn vieressä on mattona lampaantalja. En oikein välitä matoista, joten ei olla juurikaan satsattu niihin.

Lilli tuli syliin, täytyy lopettaa. Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Ulkona melkein 9 astetta lämmintä! Ihan kuin joku syyskuu..

Tiiviille jaksamisia raskauteen! Hyvä, kun V:n hoitojuttu menekin ok!

Tomera, ostitko muutes sen mopin? :)

Öttiksen perheelle tervehtymistä!

Nea on tosi uhmainen, mihinkään ei suostu ilman maanitteluja tai uhkailuja..hirvittää arki, joka alkaa ens viikolla.. Varmasti oon aika väsyny/rasittunu/poikki, kun jään yksin lasten kanssa. Vauvan maha kipeänä, ilmavaivat ei jätä rauhaan ja ei oo kakkaa tehnyt edellisyön jälkeen. Onko mitenkään normaalia, et vastasyntyneellä kivikova vatsa...?? Yö oli taas heräilyä, kun Mini karjahteli unissaan, raukka. Ja Nea itkeskeli, kun nuha vaivasi.

Olis kiva nähdä tänään kavereita, mut kaikki tuntuu olevan aika kipeinä tai sit on muita juttuja, harmi. Isovanhemmat lähtee tässä aamupvällä jo kotiinsa.

Mulla on viimein ruokahalu palannut ja makeeta tekis mieli koko ajan. Suklaata kulunu kiitettävät määrät..illassa melkein vetäsin miehen kans joulusuklaalevyn. Ja seuraavana päivänä Fazerin sinisen..

Mitään ei liiku päässä. Ehkä palailen kun on asiaa.

Hei, keksikää Minille nimi!!!!!! Jooko!!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Olen onnellinen tästä vapaapäivästä. En meinaa ollenkaan toipua viime päivistä. Ihana Tampereen retki aiheutti univelkaa ja uupumusta lisäsi vielä maanantain martaton päivä. Töitäkään en onneksi voi tänään tehdä, kun unohdin koneen töihin. Joku fraudilainen lipsahdus varmaan.

Sisko on tulissa kylää. Hyvä, että hän pitää huolen, että tapaamme. Bataattisoppa tulella. Tampereelta asti raahattua kuohuviiniä on kaapissa, joten saadaan ihan juhlan tuntuakin.

Ensi viikolla onkin sitten ikkunaremontti. Saisko samalla raivattua työhuoneen? Remontissa tulee kuulemma kamala pöly. Mitenhän meidän astma-allergiaperhe selviää?

Minäkin luen huojentuneena, että Enkelillä sujuu paremmin.

Joululahjaksi annan tänä vuonna(kin) kirjoja. Ne tosin ovat kaikki kaupassa. Tosin kaupassa on vielä ensiviikonlopun kummilahjakin. Mutta ehdin kyllä.

Nyt pitää mennä. Heihei.

Minen tajua mikä miestä vaivaa. Vai vaivaako eniten se, ettei jaksa käsitellä ongelmiaan ja tehdä niille jotain. Sitten kaikki kostautuu kotona. Tuntuu, ettei tyyppiä jaksa edes kiinnostaa koko perhe-elo. Kaikki tekeminen kotona on liikaa, joka inahdus lapsilta on liikaa. Sanoin jo, että lähtee pois täältä rauhottumaan ja tulee takaisin, kun on oikeasti valmis tähän perhe-elämään taas. Ei lähtenyt, luki hesaria ja muka oli rauhottumassa sen parissa. Saapa nähdä vaan. Ymmärrän kiireen ja stressin, mutta itse on itsensä tähän tilanteeseen ajanut. Vähän voisi edes TAHTOA taas. Hetkellisesti näyttääkin paremmalta nyt, mutten jaksa uskoa pidemmän tähtäimen muutokseen.

No, minä paistoin muumitalon osat valmistaikinasta ja lisäksi 4 pellillistä Enkelin suklaakeksejä. Äsken nukuin sohvalla ja nyt tuntuu, että on ihan taju kankaalla. En siis pessyt saunaa, valitsin leipomisen sen sijaan.

Täytynee mennä säilömään keksit jonnekin.

T: Ynis

Olen täällä juhila toisella silmällä seurannu.Miestä ei vois vähempää kiinnostaa...Eikä mitään juhlafiilstäkään kun toinen tulee myöhässä kotiin syömään ja kahvipöytää yritin laittaamutku ei toista innosta tää juhla..Minkäs teet?!Leikki kyllä molempien lasten kanssa ja nyt typyn kanssa kylpee,tärkeempäähän se ku töllön tujotus!

Tonttuja vähä laittelin..pikkuhiljaa kohti joulua!

Ynis:Teitkö taikinan tuplana et tuli 4 pellillistä??

Aatelin et jos pe iltana pojan kans leipos,ma on juhlat..Eivaa taida ne keksit onnistuu ilman munaa??

tajusin tässä et kun mun vanhemmat tulee pe,ni illalla mies menee töistä suoraa kuvaamaan ja mun isä pikkujouluhin...Kotona minä,äiti ja lapset....Yllensä sillon äiti " hyökkää" ,siis kaikkeen siihen mikä mun elämässä mättää...Alkaen siitä että jätin lukion kesken!!!!

Typy kutsuu...

jatu

Päivällinen oli menestys,oli tosi kiva nähdä kavereita/sukulaisia!

Ruoka oli hyvää ja sitä riitti kaikille.

Nyt ikkunalla palaa kaksi sinivalkoista kynttilää,tytöt nukkuu (!!!!)

ja äitillä vapaahetki aaah ihanaa.

Ei ole pahemmin tultu istuskeltua kun keittiössä häärättyä..

Eikun nyt tulee pressat sisään linnaa pakkko mennä kattoo

moi!!

R

Meillä arki on kivasti rullannut kun äitini tuli lähinnä Lennin kaveriksi. Ihana kun itsellä on käsiä vähän muihinkin hommiin kuin vain lapsiin ja ruoan laittoon.

Tosin ihanathan nuo lapset on. Lenni pussaa vauvaa vähän väliä ja suuremmilta raapimisilta ym. on vältytty. Tuntuu et poika on jo niin iso vaikka aika pienihän hän vielä on! Vauva kasvaa hurjaa vauhtia, meillä neuvola ens ma. Varmaan neljä kiloa lähenee on niin pullaposket ja kohta kaksoisleuka!! Onkohan tässä reilun parin viikon iässä joku tiheän imemisenkausi kun tuntui illalla että on rinnat ihan tyhjät ja toisella hirmuimu päällä... No. hiljeni yöksi aina pariksi tunniksi kerralla.

Enkeli laitan sulle tyttelin kuvat tulemaan.

Ihanaa kuulla että Nea ottaa vauvan jo noin hyvin!! Oon tosi iloinen puolestasi!

Lähdetään kohta tuonne kirkolle myyjäisiin, saa nähdä mitä siellä on mut kun ei ole muutakaan tekemistä tälle päivälle. Sit iltapäivällä herkkuruokaa ja saunaan ja TV:n ääreen arvostelemaan pukuja..

Mutta oikein hyvää päivää kaikille ja paranemista sairautetuille.

Reeli. Lenni ja vauva jo reilut 2 vkoa

Rosaa yritän saada taintumaan.. Aamusta Rosan aika Tayssiin. Tosi fresh äippä taitaa saapua pienokaistensa kanssa sinne. Väsyttää.

Jatu, oma valinta ja oma elämä. Mitäpä siitä äiti mutisemaan.

Tiivi, kiitokset viestistä ja mukavaa kun ehdit edes hätäisesti pinoonkin.

Lila75

Tjääh, tjääh, sanoo Neiti vieressä räkäisenä. Katsotaan onnistuuko tämä palstailu ollenkaan...

Kivaa, että TP:llä ollut kivaa ja onnistuneet bileet. Voi kunpa minäkin pääsisin johonkin. Aatelkaa, viimeksi oon ollut bilettämässä ennen T:n syntymää työpaikan pikkujouluissa yli kolme vuotta sitten. Ei mene hyvin, ei...Enkä ole senkään jälkeen tehnyt mitään mukavaa, en yhdessä perheen kanssa enkä varsinkaan ilman niitä. Huoh...ei ihme, että tuntuu siltä, kuin alkaisi horsma takapuolesta kasvamaan!

Tiiviille unihiekkaa ja jaksamista loppuodotukseen. Ja kiitos viestintuojalle. Siis ÄQ:n prinssin mittojen kertomisesta.

Tomeralle ja Ankkikselle opiskeluintoa. Ja Tomera sitten muistaa levätäkin... :)

Enkeli; Nekun pikkusiskolle kävisi nimeksi esimerkiksi Nella, Kia, Ada/Aada. Mutta Saamuska varmaan laittaa kunnon listan tulemaan :D

Mies on töissä taas. Siis normaalilta päivältä tuntuu. Pyykkikone on laulanut, imuria ulkoilutettu, ruokaa laitettu (oli muuten tosi juhlavaa ruokaa; esikoinen halusi makaroonilaatikkoa. Ehheh!) ja niin pois päin.

Taidan alkaa leipomaan pipareita - kaupan valmistaikinasta tietenkin ;)

Mimmu ja lapset x3

kai juuri ne Tähtösen mainitsemat taudit vaivaa... Sinulla se on sana hallussa - ja muutkin hommat.

Ynis, alkoi naurattaa sun " ankea mamma" -titteli :) Tosi vaikea ajatella, että olisit jotenkin ankea.

Jatu - Häh? Miten niin mättää? Sulla on kuule asiat ihan hyvin ;) Uso minnuu, mie tiiän (paremmin kuin äitisi, näköjään :)).

Toivotan vähäpölyistä remonttia Piudelle!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat