Vierailija

Ensin tehtiin kottikärryistä aurinkotuoli! Ja mikä parasta, tämän design-neronleimauksen suunnitteli nuori naikkonen, joka sitten lähti pois kuvista ja jätti miehet epäuskoisena toteuttamaan suunitelmaansa. Lopputulos oli juuri niin hirveän näköinen kuin käytännöllinenkin. Toinen ohjelman " helmistä" oli vanhasasta keksiastiasta tehty lamppu. johon ripustettiin lusikoita koristeeksi. Lopputulos oli juuri niin hirveän näköinen kuin kuvauksesta voisi pahimmillaan päätellä. Paljon kuvasi Nicke Lignelin ilme, kun hän joutui kameran edessä kehumaan omaa aikaansaannostaan upeaksi.

Meillä ainakin naurettiin kippurassa ohjelman parissa, mutta niin kai oli tarkoituskin?

Kommentit (9)

kertaa olen katsonut ja ohjelma on kyllä täyttä sontaa. Oikeasti mietin onko sellaisia ihmisiä, jotka haluavat tuollaista ihmeellistä sisustuskrääsää askarrella itselleen ja sitten vielä nauttivat työnsä jäljistä. Oikeasti aivan kauheita väkerryksiä tekevät. Olisi ihan hirveää, jos saisi jotain tuollaista lahjaksi. Kyllä siinä saisi nikotella, että osaisi kiitos sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihan hirveä (olisiko ollut eka jakso), jiiriintehty taulunkehys. Siinä oli miljoona eri kulmaa jiirissä ja sitten ne ripusti sen seinälle ja laittoivat keskelle hirven sarvet!

Yök!

mutta olen aikaisemmin ihmetellyt niitä niiden väkerryksiä, jotka on " niin hienoja" niiden omasta mielestä. Ehkä ohjelma todellakin on tarkoitettu vitsiksi, sillä mun on vaikea kuvitella että joku oikeasti kotona tekisi tuollaisia juttuja ja koristaisi niillä kämppänsä. En toki ole kaikkia jaksoja nähnyt joten en voi sanoa onko siellä edes joskus tehty jotakin käyttökelpoista ja vähemmän naurettavaa.

Minusta ohjelman ajatus on mainio: vanhan tavaran kierrätys. Tuunaus kunniaan, kukin voi toteuttaa sitä omalla tavallaan!

Ohjelmassa minua eniten häiritsee Nicke. Näyttelijä, mikä näyttelijä. Ei ole yhtään uskottava... Noh, vertailukohteina esim. Innon Marko ja one & only Remontti-Reiska!

Ps. Tiedän sen Retro ohjelman Jonnan (punaiset hiukset), kiva tyttö!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat