Seuraa 

Voimia Päiville, todella surullista :-(

Minulla oli eilen superpäivä; ei pahoinvointia, ei oksentelua. Ajattelinkin jo, että tämä jakso olisi ohi... Tänään taas aamulla samat kuviot kuin viime viikkoina (minullahan pahoinvointi alkoi jo ennen kuukautisten poisjääntiä). No ehkä se tästä jotenkin taas... Muuten kaikki ollut ok.

Heinätoive 8+0

Kommentit (10)

Olen uusi kirjoittelija... Viikkoja on nyt kuukautisten mukaan 7+6, eli laskettu aika olis heinäkuun 19. päivän tietämillä.

Meillä on jo ennestään vähän yli 1-v. lapsi, ja tämä on mun toinen raskaus. Tähän asti kaikki on mennyt samanlailla kuin aiemminkin (ei pahoinvointia, mutta tolkuton väsymys ja nälkä kylläkin), mutta emme ole silti uskaltaneet kertoa raskaudesta yhtään kellekään. Vasta ekan ultran jälkeen olis tarkoitus, jos sinne asti päästään.

Kaikki tämä epävarmuus johtuu siitä, että edellinen raskaus oli tosi hankala, kuten myös synnytys (kiireellinen sektio) ja vauvalla oli syntymän jälkeen erinäisiä ongelmia (joutui leikkaukseen). Eli kaikki meni " pieleen" , vaikkakin tällä hetkellä lapsella on kaikki hyvin ja hän on mainio tapaus, joten sen puolesta asiat ovat ihanasti :) Raskaus- ja synnytysaika pyörivät kuitenkin alati mielessä, ja toivon, että saan ajan pelkopolille neuvolasta.

Onko täällä muita, jotka ovat joutuneet kiireelliseen/hätäsektioon? Olenko ainoa, jota pelottaa uusi synnytys, jos sellainen on tullakseen?

Tässä ekaa kertaa kirjottelen!!! Laskettu aika on kaippa joskus heinäkuun lopussa! Ei vielä tarkkaa tietoa, kun on niin pitkä kierto , että luultavasti muuttavat lasketun ajan neuvolassa. Joka on jo " heti" tammikuun 4. päivä!!

Silläpä mietinkin, että mitä se yksityisellä ultrassa käynti maksaa???

Olis kiva käydä tätä uutta tulokasta kattomassa ennen tammikuun puoli väliä. Sillon meinaan täällä vasta pääsee ekaan ultraan!!!

Nyt aletaan viettään esikoisen 2-vee synttäreitä!!!

Itsenäisyyspäivän jatkoa kaikille!!!!

T:Mona

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oasis:

Mulla tuo vessassa ravaaminen alkoi tosissaan kun viikkoja oli se tasan kuus kasassa. Edelleen ravaan vessassa 2-5 krt/yö. Menee yöunet aika katkonaisiksi.

Minäki haluan nukkua mahallaan :S En vaan kertakaikkiaan voi, kun kylkiasennot ovat ainoita joissa paha olo ei tunnu niin hirveältä. Selällään ja mahallaan jos yrittää köllötellä niin hra Yrjö koputtelee hyvin nopeasti kurkunpäätä :)

Kohta pitäis lähteä kavereiden kanssa suklaafondue-kesteille. Saa nähdä saanko mä mitään iloa irti kutsuista, taidan ottaa puuropaketin matkaan että on omat eväät mukana jos meinaa oksettaa :)

Taidan tulla illalla kirjoittelemaan enempi!

-Weatherby rv 8+2

Kyllä se pahoinvointi siitä varmaan pian helpottaa... En tiedä lohduttaako tuo yhtään ketään. Mutta mulla on ainakin helpottanut, viime viikolla vielä teki pahaa, mutta ei enää. Jos päästän mahan ihan tyhjäksi, sitten voi vähän etoa.

Nyt siis vointi ihan jees, rvkot 9+3. (vaikka musta edelleen tuntuu niinkuin se olis jo pitemmällä, vaikkei ultra sitä todistanut ainakaan vielä :) )

Ihanaa, täälä sataa lunta :) !

vauvakka ja vaavi 9+3

Kyllä on ollut aika hiljaista meidän pinoissa. Itsekin kyllä tähän osasyyllisenä, olen nimittäin aina vain pikapikaa käynyt pinot lukemassa, mutta ei ole ollut voimia alkaa omasta voinnista kirjoittelemaan.

Vointi on siis ollut aivan hirveää, koko päivän kestänyttä pahaa oloa. Tai oikeastaan pahaolo tulee kolmessa aallossa ja ne väliajat menee pelätessä milloin seuraava aalto tulee. Ei ole kyllä aiemmin ollut näin hirveä olo. Ja raskausaikana minulle ilmestyy aina tuo migreeni ja eihän siltä ole säästytty nytkään :(

Ensimmäinen neuvola on vasta jouluviikolla, mutta käyn yksityisellä ultrassa ensi maanantaina, silloin viikkoja pitäisi olla 7+4.

Menin hakemaan apteekista pahaanoloon niitä multitabsiin inkivääri tabletteja, mutta nepä ei ollutkaan hyllyllä. Kun niitä kysyin, niin henkilökunta sanoi ettei niitä suositella jollei ole lääkärin määräystä. Ostin sitten b6vitamiinia, katsotaan auttaako ne (nyt kolmas päivä menossa).

Parempia vointeja kaikille toivotellen!

emmilee 6+6

Kävin itse ekassa ultrassa 6+2 ja se oli siis yksityisellä.(6,2mm pientä elämän alkua;) Nyt mulla on neuvola 14.12, mutta eiväthän ne siellä ultraa, vai? Mä oon kans miettinyt et meniskö sittenkin vielä ennen joulua kuikkaamaan et mitä siellä nyt näkyy..

Ja vitsi että mulla on kans väsy ja kuvotus. Ja jooooka ilta alkaa se päänsärky. Mut muuten kaikki hyvin ;)

Tsemppii sulle!

Hei kaikille,

Ensiksikin voimia sinulle Päivi! Olin aika lähellä ystävääni joka sai keskenmenon viime vuonna, nyt heille on tulossa kaksoset- joten uskon että teilläkin on onnea jatkossa!

Toiseksi, olen nyt siis itse viikolla 7+4, ja päänsärystä ja väsymyksestä kärsin päivittäin. No, anoppini oli kysynyt mieheltäni että mitenkäs minä voin, hän oli sitten kertonut oireistani ja sanonut että muuten kyllä ihan hyvin voi. Anoppi oli sanonut ettei sillä KOSKAAN (takana 5 lasta, 1 km) ole moista ollut! Että kyllä se on kuulemma jotain nykyajan uusia oireita tuollaiset, ettäkö pääkipua- se oli sitten ihmetellyt. Voi venäjä ma sanon! Sit rakkaani oli myös maininnut että mä en pysty syömään lihaa(ennen söin urakalla, nyt tulee oksennus pelkästä ajatuksestakin..)anoppi siihen sitten että ei sillä ole mitään tekemistä lihan syömisen kanssa, vaan se on SIPULI! Mieheni kysymään että mitäs sä nyt sillä tarkoitat niin anoppi on sitä mieltä että luulen et liha inhottaa mua mut oikeesti se onkin sipuli-gggggggggrrrrrrr! Miksiköhän toissapäivänä otin ylös tomaatti-sipulileivän reseptin ja himoitsen sipulikeittoa koko ajan?

Auttakaa mua, se on tulossa tänään meille syömään ja mä pelkään et se alkaa antaan kommenttejaan ja neuvojaan mulle miten mun raskaus vaikuttaa nyt iiiiiihan kummalliselta verrattuna sen kaikkiin raskauksiin(eka vuodelta 1956...)

Miten mä saan sen suun kiinni...?

Tämä on jo kolmas nimimerkkini, en vaan koskaan saa kirjauduttua vanhalla nimimerkillä, laitoin jo palautetta menemään ja toivottavasti saan nyt tätä käyttää..

SEn verran taustasta, että neljättä odotan, meiltä löytyy ennestään tyttö 01, poika 02, tyttö 03, tuuimunaraskauden koin kevät 2006.

Nyt mennään viikolla 9+1, pahoinvointi on ollut ihan hirveetä enää iltaisin, eli tällä viikolla alkoi aamut helpottaa. Olo on kuin turvonneella elefantilla, maha alkaa jo näkyä ja nostaa näitä jenkkakahvoja sitten ylemmäns, laitoin ekat mammahousut tilaukseen Bebesiltä, että selviää töistä kunnialla.

Kävin ma ultrassa yksityisellä, että sain varmistettua, että kohdussa tällä kertaa on elämää! Ja olihan siellä, nyt kestää pahoinvointiakin, kun tietää ettei turhaan kärsi.

Voimia kaikille ja toivotaan, että ollaan jouluna voitettu pahat olomme!

Oli ihana nukkua pitkään. Tosin yöllä piti vessassa ravata. Joko se näin aikaisin alkaa? Rintoja kivisteli aamulla kun nukuin mahallani. Ajattelin ottaa kaiken irti mahalla nukkumisesta. Pian kun ei enää voi :)

Mietin, et vois ottaa päikkärit tossa iltapäivällä kun poika varmaan katsoo noita lasten elokuvia telkkarista. Sohvalla sit torkun...

6+5 (tai jotain sinne päin..)

Olen kanssa varsin heikosti kirjoitellut, armaat heinähelistimet, pahoittelen asiaa.

Ei vaan JAKSA iltaisin avata konetta, sohva kutsuu paljon enemmän ja houkuttelevammin. Ja sieltä sohvalta tämän rouvan ainakin löytää iltaisin uinailemasta.. =)

Vointi on ollut kohtalainen, kertaakaan ei ole tarvinnut oksuta *koputtaa puuta* vaikka pariin otteeseen olen vessan ovenkahvassa jo seissyt mutten ole sisälle suostunut menemään ennenkuin on ihan pakko. Eikä ole vielä niin pakottavaa tarvetta tullut. Onneksi.

Iltaisin vaivaa kohtalainen ällötys kyllä, varsin inhottava sellainen, mutta sen kanssa nyt pärjää.

Tää väsymys kyllä vie kaikki voimat, nukkuminenkaan ei auta väsymykseen. Vielä kun on ulkonakin niin hiton pimeetä ja harmaata niin väsyttää sekin. Mutta taitaa toi Juustonaksu olla se suurin väsymyksen syy. =)

Ens torstaina on ultra, 14.12. siis. Pääsee taas Juustonaksua katsomaan, ja nyt siellä onkin varmaan jo ihan erilainen pieni kuin silloin pari vk sitten kun kaveri oli vasta 1.08cm pitkä, nyt pitäis olla pituutta jo selvästi enemmän. Toivottavasti näkyy jo vähän kättä ja jalkaakin.

Vointeja kaikille ja jaksuja! Odotellaan sitä energistä keskiraskautta! =)

Jushka ja Juustonaksu 9+3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat