Seuraa 

Kommentit (15)

Buamille pahoittelut negasta mutta toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi!

Meitähän on nyt piinaviikolle lähtijöitä useita :) laskin kp:t näin juhlapäivän kunniaksi ja kp17 täälläkin ois! nyt yritän olla kyllä merkkejä tunnustelemasta, muuten tullaan taas alas ja kovaa :( ovis tais olla eilen ja joka toinen päivä tässä on peitteitä pöllytelty, useemmin ei vaan yksinkertaisesti jaksa.

Plussasäteitä kaikille nyt kovasti!!++++++

CalZal kp17/28-31

Vihdoinkin!! Ehdin nimittäin jo muutaman negan testaamaan, kun kuukautiset yli viikon myöhässä ja negan sain viimeks pari päivää sitten. Nyt vihdoin acon10 näytti toivottua tulosta... En malta olla iloitsematta, vaikka kaikkeehan voi vielä näin alkutaipaleella sattua.

Plussaonnea myös teille muille kuumeilijoille, toivottavasti tavataan pian tuolla odottajien puolella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en vaan ymmärrä että missä nyt on vika kun menkat on viikon myöhässä ja ei niitä näy eikä kuulu.

Ja kun tää ei tosiaankaan ole normaalia mulle. Ja kun en mä oo jännittänytkään tätä ollenkaan että olenko raskaana vai en.

Kyllä se tuo esikoinen kaiken ajan vie, että paljoo ehi ajattelemaankaan.

Mut noh, mä taidan soittaa huomenna neuvolaan ja kysellä jatkoista sieltä.

Mieli ei motä parhain, mut kyllä se tästä.

Koko yön näinki unia plussasta...

Itsenäisyyspäiviä kaikille!

Buam

en testaa, näillä oireilla oon testannu jo kymmeniä negoja ja en halua enää yhtään ei-positiivista tulosta, testaan sit jos oireet vielä pahenee tai ovis jää tulematta. valitettavasti ite en enää jaksa näihin oireisiin uskoa, hormoonit vaan on pistäneet mun kropan sekasin jo kesästä lähtien :(((

Ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille elokuumeilijoille!

Tänään olis oikein hyvä päivä saada paljon plussauutisia! =D

Mulla teki lämmöt tänään taas hienon harppauksen ylöspäin. Jokohan sitä vois alkaa kuvitella sen olevan hyvä merkki. hmm!

piipaa kp 17/28 dpo5

Onnea ellailona plussasta; taisit antaa kovasti toivoa niille joilla negoja on putkahdellut muttei tätikään saapunut. Sinulle tarrasukkia ja liimaa roppakaupalla.

Pahoitteluja tädin riivaamille. Täällä alkaa olla aika kuumat paikat ensi viikolla; plussasadetta odotellaan!

ON: ei mitään, ei yhtään mitään. Tulis jo ensi viikko että voisi alkaa höristelemään oireita...

vauvaksi kp 14/28

Tiputtelu loppui kokonaan eilen iltapäivällä, joten en sitten tänään enää sitä luontaisprogesteronivoidetta ole laittanut. Ilmeisesti se on kuitenkin sen verran tujua, että voi estää menkkojen tulon. Tiputtelu oli nyt muutenkin erilaista kuin viime kierrossa, eli nyt oli vain vaaleanpunaista, eli jospa ensi kierrossa vähenisi entisestään. Katsotaan nyt koska täti kunnolla tulee, että pääsis seuraavan kierron pariin. Testin tein siis vielä tänäänkin (tosin en aamupissasta) ja lumivalkoinen oli joten raskaana en voi olla. Lämmötkin olleet jo alhaalla pari päivää.

Buam: Harmi ettei testi näyttäny sulle plussaa. Mikä testi oli kyseessä? Voisko olla ettei vielä ole raskaushormonia tarpeeksi etät näkyis?

Piipaan lämpökäyrä näyttää uskomattoman hyvältä!

Tiibe: Se eilinen lämmönlasku saattoi olla kiinnittymisestä johtuvaa! :)

+säteitä kaikille piinailijoille!

Koralli73 kp27/26-27 dpo 14 yk5

täällä yksi teidän porukkaan...taustalla olen seuraillut kovasti teidän keskusteluja...kolmannesta lapsesta haaveillaan kovasti...mulla ennestään kaksi lasta toinen kohta 5v ja toinen täytti juuri 3...vauvakuume on vaivannut jo pidemmän aikaa ja nytten kp 31/30...jänskättää kovasti...kp 29 testi näytti negaaa...oireita on rintojen aristus ja turvotus,vatsan turvotus,heikotus ja pahoinvointi välillä...empä tiiä jospa vaan kuvittelen...

jos ei tätiä kuulu testailen viikonloppuna uudestaan...plussasäteitä kaikille:)

talvi_80+poika02 ja tyttö 03

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Vai alkaa Sofialla piinailut...kivaa, onnea matkaan.

Buam: pahoittelut negasta, mutta sinunkin päiväs vielä koittaa.

piipaa:Lämpöjen nousu kuulostaa lupaavalta, sinulle kun toivois onnistumista oot niin kivasti aina tsemppaamas meitä muita ja mukana täysillä =)

medison: Samoissa kp:ssä mennään. Mulla myös tukkonen olo, kuin flunssa tulossa...mene ja tiedä onko hyvä merkki...toivottavasti löydetään

tuonne odottajien pinoon ;)

ON:Lämpö pomppas eilen alas monta pykälää ja tänään oli taas 37 tasan, mistäköhän johtuu??!! Lisäksi vatsas tunne kuin ois perhosia, samalla kuitenkin kuvottaa lievästi.

No joo nyt kun oikein hehkutan niin alas tullaan kovaa ja korkealta ens viikolla sanokaa mun sanoneen.

Onnea kaikille plussanneille ankka oli ainakin yks ja Helga toinen jos muistin oikein.

Lisää plussia juhlapäivän kunniaksi...toivoo täältä

Tiibe kp21/26-28

Nyt illalla sitten se vuoto lopulta alkoi, lasken tämän päivän sitten jo kp1:ksi Ihan hyvä näin. Uusin toivein seuraavaan yritykseen, yrityskierto 6 pyörähtää käyntiin, josko se toisi tulosta.

Oikein paljon plussia teille kaikille jäljellejääville. Piipaa ja tamatu, mielessä pyöritte erityisesti, joten taidan käydä teitä kurkkimassa täällä ajoittain. Toivottavasti saatte lipun plussajunaan!

hienoa koralli että tiputtelu on loppunu, jospa kuitenkin onni ois ollu myötänen teillä.

ite täällä ihmettelen, menkat kesti yhen pvn, tissit kipeet ja pahoinvointia taas tänään,lämmöt koholla, onkohan noi terot nyt sitten sekottaneet mun hormoonitoiminnan ihan kokonaan? mietityttää vaan että miten tässä jatkossa pitäs toimia, yhen kk:n satsi ois teroja vielä, että syönkö vaiko enkö..voi tätä elämän vaikeutta..

piipaalle erikois tsempiykset että nyt ois todellakin SE kierto*hali*

Tamatu! siis mulla menee ihan kylmät väreet sun puolesta, siis jännityksestä ja pian varmasti myös ilosta! Toi kuulostas just siltä mitä eilisen pinossa muistaakseni arvelin ja toiveajattelinkin! Voi please, testaa!!! =D

Ellailonalle suuren suuret onnittelut! =)

Korallille hali, jospa se lämpö yht' äkkiä vielä nousis..!

T: piipaa

tulin kurkkimaan plussauutisia, mutta harmittavasti negaa näytti buamin (meniköhän toi nikki noin?) testi. Mutta voihan se siitä vielä plussaksi muuttua. Toivotaan niin♥

Omaa napaa: mulla on aika flunssainen olo ja tietty heti toiveet heräsi:) Voihan olla että on ihan oikeasti flunssa tulossa, mutta kummasti heti sitä toivoo että olisi raskausoire. Eilen illalla oli nännit jotenkin oudon tuntuiset, hm. Saattaapi olla että kuvittelen vain. Nyt on kp21/24-30 joten ei auta muu kuin odottaa..

Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

Medison

Suht pitkän pinon sai lukea ennen kuin se kaivattu eka plussa sieltä pomppasi! :) Ihanaa, suuresti onnea!! Aika moni tuntuukin jo piinaviikon käsissä olevan, jännää....!!! Kovasti peukutan teidän kaikkien puolesta.

(.) kp 15/29-31 menossa, veikkaisin että ovis tänään...kylläpä tuntuikin tuo alkukierto pitkältä ennen ku päästiin tänne saakka...ja loppukierto se varmaan vasta pitkä onkin. Huh. Talkoot makuukammarissa alkoi eilen, jatkuu tänään ja todnäk vielä huomenna. Sitten on taas tehty kaikki mitä tehtävissä on. Ja loppu on korkeamman kädessä..

Hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa! Toivottavasti huomenna saadaan uusia plussia kehiin.

Pulu

Kukas se tänään olikaan testaamassa?? Saataisiinko plussauutisia näin itsepäisyyspäivänä?

Onneksi ovis oli ja meni..pääsee " nauttimaan" piina-ajoista :)

S kp16/27 dpo2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat