Ja tiesin jo kirjoittaessani ristiriitaisuuden, ehkä sitten olen ristiriitainen henkilö! Ei, en aioi paljastaa kuka olen, mutta kyllä miele silti tekisi! Siksi annanki täällä vinkkejä, jos en missään nimessä tahtoisi julkisuutta, en tänne edes kirjoittelisi mitään vinkkejä... :)
Sivut
ole Kauppi raskaana.
mutta en valitettavasti aio paljastaa kuka olen, vaikka arvaisittekin ;)
Kun Kimi sanoo et Jenni saa sellaisen paketin mitä on halunnut
Laura Malmivaara?
Vierailija:
Ja sama kirjoitustyyli.
ja ihan tiedoksesi,Suomessa ei ole yhtään julkkista vain turhan päiväisiä pyrkyreitä.
pitää viettää aikaa Vauva-lehden " Aihe vapaa" -palstalla?
:)
ystävämme piritta hagman! Aivan kiinni jäit, eihän tällästä kukaan muu voi keksiä Buaahhhaaaaa...
Ja tiesin jo kirjoittaessani ristiriitaisuuden, ehkä sitten olen ristiriitainen henkilö! Ei, en aioi paljastaa kuka olen, mutta kyllä miele silti tekisi! Siksi annanki täällä vinkkejä, jos en missään nimessä tahtoisi julkisuutta, en tänne edes kirjoittelisi mitään vinkkejä... :)
Krisse tuskin on raskaana, koska esiintyy ensi kesänä UIT:ssa.
Mistäs tiedät, ehkä ap sittenkin on sinun sivupersoonasi ;)Vierailija:
Vai kuka siellä Piitun raskauden niin kiivaasti kieltää?
uusin seiska kerto uutisen!! eiks nyt vois jo paljastaa...
hihihii,olen julkkis, enpäs kerro hihihiiii.....
mä oon ihan sale..
Ei sillä, jos vauva olisi ollut tullakseen, niin olisi se saanut tulla, mutta onneksi ei nyt kuitenkaan.
Ei niin mitään järkeä yrittää arvailla, paitsi ehkä sulle hauskaa mittauttaa kuinka " julkkis" /tunnettu olet.
Phaah, kuinka itsekästä.
Saarela se on saletisti! Eihän se juonut sitä " paukkuakaan" eilen kun tarjottiin.
oli jo vähän vinkkiä, tutut ainakin arvaavat! ;)
Sivut