Vierailija

Minulla vain herjaa, että syötteessäsi oli virheitä. Lisäksi vanhoissa, siirretyissä keskusteluissa nimimerkkini tilalla on pelkkä viiva.

Kommentit (7)

Ite kans just rekisteröidyin ja sain rekisteröitymisen tehtyä koneen mukaan onnistuneesti, mutta sitten kun yritin kirjautua niin kone sanoo että virheellinen tunnus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että onnistuin ihan kirjautumaan, tai siihen tervetuloa höskään tuli vaan mun etunimi, ei nikkiä, en sit tiiä oisko näyttäny sen jos oisin saanu viestin lähetettyä, mut eipä huolta kun ei lähtenyt viestini, ei etunimellä eikä nikillä, lähetä-jälkeen tuli että et ole kirjautunut.

Annoin olla.

kalsiinen on klassinen :D

Eli onko täällä nykyään näin, että jos haluaa saada kaikki vastaukset näkyviin täytyy laittaa itse joku viesti ensin väliin, mutta ei saa olla pellkä up :/

eilen koitin, sain kirjauduttua, mutta siihen tervetuloa juttuun tuli vaan mun etunimi, ei sitä nikkiä, ni en sit tiiä että oisko näyttäny sen vai nikin jos oisin onnistunu viestin lähetyksessä, nimittäin kirjoitin viestin ja lähetin ni tuli että et ole kirjautunut. Eli ei toimi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat