Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloa! Avasin oven yläosa paljaana - remontti-Reiskalle! =((((

Vierailija

Mieheni lähti aamulla ennen seiskaa käyttämään koiraa ulkona. Noin 10 min päästä soi ovikello ja ajattelin että no tietysti mieheni se siellä hauvelin kanssa. Ajattelin että avain jäänyt taas kotiin. En jaksanut vetäistä edes peittoa suojaksi kun hipsin ovelle, pikkarit vain jalassa, ei mitään muuta. Huutelin vielä että tullaan tullaan ja menin avaamaan oven ja - Remppa-Reiskahan se siellä!!! Siihen aikaan!!! Oltiin siis sovittu että eräs puolituttu mies tulee katsomaan kylppäriämme eristys- ja putkimielessä, mutta ei ollut mitään tietoa että tänään tulisi! Eikä että siihen aikaan!

Kyllä oli varmaan sekä miehen että mun ilme näkemisen arvoinen =( Itse olin järkyttynyt ja mies hämillisen huvittuneen innokkaan näköinen =( Kehtas vielä sanoa että mikäs tän mukavampi aamun aloitus pilke silmäkulmassa. Itse vielä seisoin useamman sekunnin pöllämystyneenä paikoillani ennen kuin tajusin vetää ovea eteen ja juosta hakemaan vaatetta! :(

Vitsit että hävettää, todella!

Kommentit (9)

Vierailija

Olin suihkussa yläkerrassa. Mun mies oli alakerrassa. Suihkuni aikana mieheni kaksosveli oli tullut meille, mitä en tiennyt. Tulin suikusta alasti ja raskaana. Näin aivan selvästi, että mies kävelee portaita yläkertaan, mutta en kiinnittänyt asiaan enempää huomiota. Seisoskelin portaiden yläpäässä aivan kaikessa rauhassa. Kun mieheni veli sanoi "moi" tajusin vasta, että se ei olekaan mieheni. Mä sanoin "hui" ja menin takaisin kylppäriin :D Hävetti aivan suunnattomasti! Mietin mitä miehen veli mahtoi ajatella kun patsastelin siinä aivan nakuna vaikka kuinka kauan ennen kuin tajusin juosta karkuun. Luuli varmaan, että nakuilin tarkoituksella :( Tästä on jo 4 vuotta ja vieläkin hävettää.

Vierailija

Hän ei varmaan tarkoita sitä tv:n tyyppiä.

Kun meillä remontoitiin niin putkimiehet tuli aina klo 6-7 välillä. Ärsyttävää kyllä.

Vierailija

Ei siis ollut telkkarin remppa-Reiska =D Vaan eräs puolituttu tavis-remppaaja Meillä vaan kutsutaan remontti-reiskoiksi kaikkia remonttia tekeviä. Ja Reiskan meinasin kirjoitettavan isolla kun on kerran nimi...

Kiitos vaan myötätunnosta. Hävettää jo etukäteen kun tietää että kyseinen henkilö tulee tänne myöhemmin uudestaan. Taidetaan olla lasten kanssa silloin poissa maisemista ;)

ap

Vierailija

hipsineet silloin kodissaan tissit paljaina, vaihtaneet paitaa mieheni vieressä tai olleet pelkillä pikkareilla. Kuin kotonaan. Tiedä sitten mitä mielessä?

Uusimmat

Suosituimmat