Voiko yksikin lapsi olla toisille liikaa?

Vierailija

Kyseessä tuttavapariskunta joilla yksi poika n.3v. Raskaus oli naiselle liikaa,samoin synnytys ja nyt tämä poika kuulema todella vaikea. Tunnet heidät monien vuosien takaa ja olen väsynyt marinaan. Miten voisi vihjata että lopettakaa se valitus ja avunpyynnöt muilta. Lapsen myötä tulee vastuu.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Lainaus:

Kyseessä tuttavapariskunta joilla yksi poika n.3v. Raskaus oli naiselle liikaa,samoin synnytys ja nyt tämä poika kuulema todella vaikea. Tunnet heidät monien vuosien takaa ja olen väsynyt marinaan. Miten voisi vihjata että lopettakaa se valitus ja avunpyynnöt muilta. Lapsen myötä tulee vastuu.

Vierailija

Että apua ei saa pyytää. Yksinään täytyy pärjätä, muuten on heikko ja vastuuton.

Ei kannattaisi niin helpolla tuomita toisia. Koskaan et tiedä mitä vaikeuksia omalla elämäntielläsi voit kohdata.

Vierailija

lapsen pitää kasvaa ympäristössä jossa ihmiset auttavat toisiaan! SIllä tavalla hänestä ei suinkaan kasva vastuutonta, vaan ihminen, joka osaa myös itse auttaa toisiaan.

ap:tä tai hänen vanhempiaan ei selvästi ole kukaan auttanut. Sääli.

Vierailija

Jokainen äiti ja isä on joskus väsynyt ja "marmattaa" jne.

Teille tekisi hyvää nähdä edes viikon lastensuojelutyötä. Narkomaaneja, juoppoja jne jne.

Ja sinä haluat ottaa huostaan tämän lapsen, koska äiti valittaa ap:lle. Ja sinulla on vain ap:n versio asiasta.

Uskomatonta ihmislaumaa täällä.

Vierailija

Ja ap, oletpa tosi ystävä kun kaakatat asiaa täällä. Sano suoraan, ettet jaksa kuunnella.

Siten siitä selviät.

Vuoden päästä valmis sosiaalityöntekijä

Vierailija

Omani on niin helppo, terve ja mukava, ettei sen kanssa ole ongelmia, mutta voisin hyvin kuvitella sellaisenkin lapsen joka olisi minulle liikaa...

Vierailija

Siinä sanottiin ytimekkäästi:vahvasta perheestä kasvav vahva lapsi. Että se sun tuttavien lapsi perii vanhempiensa käytösmallit,mutta ei sun tartte siitä kantaa huolta!

Vierailija

Lainaus:

Että apua ei saa pyytää. Yksinään täytyy pärjätä, muuten on heikko ja vastuuton.

Ei kannattaisi niin helpolla tuomita toisia. Koskaan et tiedä mitä vaikeuksia omalla elämäntielläsi voit kohdata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat