Isyystesti

Vierailija

Maksaako isyystesti jotain ja mistä se pitää varata, omasta terveysasemasta?

Kommentit (14)

Vierailija

Eli ilmeisesti tulee miehen maksettavaksi. Mies on joka asiassa vainoharhainen.

Saakohan yksityiselle suoraan varattua aikaa vai pitääkö nämä asiat hoitaa aina lastensuojelun kautta?

Onko ne netistä tilatut yhtä luotettavia?

Vierailija

Minä tiedän jo että mieheni on lapsen isä kun ei muuta vaihtoehtoa ole, mutta mies haluais siitä mustaa paperille. Eli otanko kuntani lastenvalvojalle yhteyttä?

Vierailija

Jos ootte naimisissa niin tulee miehen maksettavaksi. Meillä tehtiin isyystesti ihan ulkomaalaispoliisin toimesta, kun olivat karkottamassa miestä maasta, testi tehtiin Helsingissä oikeuslääketieteen laitoksella, asutaan siis Helsingissä.

Testi maksoi yli 900 euroa, meinasivat laittaa meidät maksamaan mut minä ilmotin et me tiedetään että mies on lapsen isä et heitähän se tulos kiinnostaa, ulkomaalaispoliisi makso sen loppujen lopuksi.

Hintaa tuli noin paljon koska mä vaadin että testataan mitä kaikkia kolmea, ettei jää mitään epäselvyyttä asiasta. Tulos oli et mies on 99,9 % todennäkösyydellä lapsen isä ainot muut ehdokkaat olis miehen veljet mut ne asuu afrikassa ja niilläkin olis se 0,1 % mahdollisuus olla isiä.

Vierailija

Jos oma mieheni vaatisi isyystestiä niin toki sen saisi, mutta sen jälkeen saisi myös hankkia oman asunnon. Yhteiseen kotiin ei enää olisi tulemista!

Vierailija

Samoin maksatte itse, jos olitte avoliitossa, ja isyys on jo tunnustettu.

Jos isyyttä ei ole vielä tunnustettu ja olette avoliitossa, kunta maksaa.

Vierailija

Eikö luota suhun yhtään?

Mä en voisi elää tollasen miehen kanssa, joka epäilee onko lapsensa isä.

Eikö sulla ole yhtään paska fiilis ku et ole hänen mielestään luotettava?

Vierailija

Lainaus:

Eikö luota suhun yhtään?

Mä en voisi elää tollasen miehen kanssa, joka epäilee onko lapsensa isä.

Eikö sulla ole yhtään paska fiilis ku et ole hänen mielestään luotettava?

Isyystestiin voi haluta muustakin syystä, kuin epäluottamuslauseesta vakituisessa parisuhteessa.

Vierailija

Lainaus:

Minä tiedän jo että mieheni on lapsen isä kun ei muuta vaihtoehtoa ole, mutta mies haluais siitä mustaa paperille. Eli otanko kuntani lastenvalvojalle yhteyttä?

Vierailija

en usko että saatte testiä julkiselta puolelta. Privaatissa maksaa useita satoja euroja vähintään.

Miehesi saa maksaa, jos multa kysytään!

(Kotitestejä saa tilata netistä, mutta nekin maksaa aika lailla.)

Vierailija

.mutta jos mies sen tahtoo niin senkun käy, ennemmin näin kuin että koko ajan tapella siitä. Ilmeisesti ei luota pätkään vertaa, vaikka mitään syytä ei ole. Se on vaan niin vainoharhanen ihminen kuin olla vaan voi.

Ja asiat ei tietenkään ole niin kuin ennen jos mies päättää sen tehdä, mutta eroa ei ainakaan tule.

Vierailija

Kysy lastenvalvojalta vai mikä se onkaan nimeltään. Jos taas haluat tietää, mutta isän ei haluta tunnustavan, niin joudut itse maksamaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat