Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon, ettei kukaan mies lue tätä palstaa

Vierailija

Sillä täällä todella naiset antavat itsestään melkoisen vaikutelman. Olen aikaisemmin pitänyt miehiä lapsellisena sukupuolena pleikkareineen ym. mutta tämä av-palsta onkin osoittanut, että olen väärässä. Kuinka kehtaatte hyvät aikuiset naiset pilata meidän arvokkaan maineemme?? Hävetkäämme!

Kommentit (14)

Vierailija

Saisi ainakin mut vaikuttamaan aivan poikkeuksellisen erinomaiselta ja järkevältä vaimokkeelta. Tajuaisi minkä helmen on saanut. (Tai siis mähän OLEN ihan poikkeuksellisen täydellinen ihminen:)

Vierailija

Tiedän että on foorumeita, joissa ukkomiehet ja poikamiehetkin vonkaavat sitä ja leuhkivat kaikella mahdollisella, mitä heillä ei edes ole. Mutta en ole miehiltä muuta odottanutkaan. Luulen että suurin osa miehistä yllättyisi, jos tietäisi että naiset täällä hädissään kyselevät toisiltaan "mitä teet jos näät miehen kakat pöntössä"?? Antakaa mun kaikki kestää!!!!!

Vierailija

mutta eri syystä kuin ap

mielestäni mies ei voi koskaan täysin ymmärtää naista- eikä tarvitsekaan

pidän tämän palstan eli av:n juttuja naisten omana

voimavarapalstana!!!

Vierailija

Mutt löytyy täältä ihan oikeita äitejäkin jotka vaan hakee vastausta huoliinsa ja ongelmiinsa. Sille tosiasialle ei mitään voi ett pölvästejä löytyy molemmista sukupuolista. Pitää osata olla tyytyväinen omasta ällistään.

Vierailija

jos ämmät käyvät täällä haukkumassa naapurinrouvan epäterveellisiä ruokaostoksia tai kyselemässä mitä pitäisi tehdä jos wc on mieheltä jäänyt vetämättä. Kehottaisin hakeutumaan muualle hoitoon jos noihin tarvitsee apua!

Uusimmat

Suosituimmat