GALLUP! Paljonko olisit valmis maksamaan taulusta? Siis maalauksesta?

Vierailija

jostain teoksesta joka näyttäisi upealta olohuoneessasi? Sellaisen taiteilijan tekemänä jolla ei ole vielä "nimeä"?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En tunne yhtäkään taiteilijaa, jolla olisi vain yksi taulu maalattuna eikä sekään myynnissä! Olet kentiens korkeintaan maalauksen harrastaja - taiteilijaksi kutsutaan ammattilaista, joka hankkii elantonsa taiteen tekemisestä.

Ei lääkäriksikään kutsuta ketään, joka vähän leikkii lääkärileikkejä silloin tällöin.

Vierailija

ja tekee suuria, värikkäitä tauluja akryylimaaleilla. Ystäväni haluaisi ostaa omalla seinälläni olevan taulun, joka on noin 150 cm x 100 cm jossa aiheena valtavan suuri orkidea. Eb raski tätä myydä mutta ajattelin olisiko ostajia jos teen noita lisää, ja missä hintahaarukassa liikuttaisiin.

Vierailija

Lainaus:

ja tekee suuria, värikkäitä tauluja akryylimaaleilla. Ystäväni haluaisi ostaa omalla seinälläni olevan taulun, joka on noin 150 cm x 100 cm jossa aiheena valtavan suuri orkidea. Eb raski tätä myydä mutta ajattelin olisiko ostajia jos teen noita lisää, ja missä hintahaarukassa liikuttaisiin.

Hinta siis riippuu niin siitä, miltä se taulu näyttäisi. Tulisiko mukaan kehykset myös? Olisiko sinulla kuvaa tuosta nykyisestä taulusta?

Vierailija

töitä ei vielä ole missään muualla kuin mun päässäni. omalla seinälläni olevaa taulua en halua kuvata, kun siitähän mut tunnistettais, kun tuota taulua on ihasteltu suvun mettäsikoja myöten :)

Alan maalaaman noita lisää, ja teen sitten oman nettisaitin minne laitan kuvat tauluista. Tauluihin ei tule kehyksiä, vaan maalaan ne paksuille kangaspohjille, jotka eivät kehyksiä kaipaakaan (tai ostaja saa kehystää itse). Kehystäminen on hirveän kallista ja jokaisella on oma makunsa, joten en siihen uskalla lähteä.

Vierailija

Ja itse kyllä arvostan taiteita ja pidän kalliimpina. Mutta tämähän oli gallups siitä paljonko olisin valmis maksamaan. Ja tällä hetkellä saan kuukaudessa rahaa 290 euroa miinus verot ja sillä pitää maksaa laskut ja ostaa ruoat (+ lapsilisää yhdestä lapsesta), ei ole herkkua. Ei vaan ole rahaa tällä galluppiin vastaajalla. Ei ollut tarkoitus mitenkään loukata, enempää ei olisi varaa pistää kiinni vaikka pidän kyllä suuremmassa arvossa.

12

Vierailija

Tässä kysyttiin, kuinka paljon olisit valmis maksamaan. Jos se ei taiteilijaa tyydytä niin sitten myy taulunsa kalliimmalla jollekin muulle.

Vierailija

jos ostaisin, voisin maksaa 50 e

aloittelevan, juuri hyvätasoisesta kuvataidekoulusta valmistuneen työstä maksaisin joitakin satoja euroja, silloinkin minun pitäisi pitää hänen tuotannostaan yleensä

Vierailija

tietoisia, että tuon kokoisene tauluun menee niin paljon maalia, että yksistään niihin menee taiteilijalla monia kymmeniä euroja? Tällöin työn hinnaksi ei jäisi mitään, jos joku maksaisi 50 euroa. TUon kokoisen taulun maalaamiseen menee kymmeniä työtunteja. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat