Kaipailisiko joku muumimukeja....

Vierailija

Tarkoitus olisi päästä eroon 4 muumimukista. Tuotantovuosista ei tietoa. Ehjiä. En jaksaisi alkaa kuvaavaan ja ilmoittelemaan minkään kautta.... hinnaksi ajattelin 2-4e/kpl ja useamman ostajalle vähän tinkivaraa =)

Kommentit (13)

Vierailija

tosiaan neljä erilaista.... hahmoina muumimamma, muumipeikko, niiskuneiti ja muumipappa. Yksi on sellainen "sarjakuva" tyylinen. Mukit sijaitsevat Tampereella. Täytyy päästä tavaroista eroon muuton vuoksi....sen verran kauemmas muutto, että en mitään "turhaa" välittäisi mukanani kantaa. Lahjaksi olen aikoinani saanut...itse en niin itse muumihahmoista välitä. Katselin kaupassa, että uudet maksavat n. 10e joten arvioin sen perusteella hinnan mukeille.

Vierailija

Älä ihmeessä myy parilla eurolla. Keräilijät käy aivan kuumina niihin. Jos vielä muutkin on samaa ikäluokkaa niin ovat myös samaa arvoluokkaa. Kuvaa ja pistä huutikseen tai arabian palstalle!

Vierailija

tosiaan neljä erilaista.... hahmoina muumimamma, muumipeikko, niiskuneiti ja muumipappa. Yksi on sellainen "sarjakuva" tyylinen. Mukit sijaitsevat Tampereella. Täytyy päästä tavaroista eroon muuton vuoksi....sen verran kauemmas muutto, että en mitään "turhaa" välittäisi mukanani kantaa. Lahjaksi olen aikoinani saanut...itse en niin itse muumihahmoista välitä. Katselin kaupassa, että uudet maksavat n. 10e joten arvioin sen perusteella hinnan mukeille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat