Me Naiset MS-tautia sairastava Saija Varjus meni kihloihin: ”Minä olen kuningatar, ja Keijo on kuninkaani”
Me Naiset Sara Sieppi laittoi välit poikki lapsuudenystäviinsä laskettelureissulla – kertoo nyt, miten pienet asiat alkoivat eskaloitua
Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Mulla on ristiriitainen olo! Mulla on ristiriitainen olo! Vierailija klo 19:28 | 16.5.2008 Olin torstaina työpaikkahaastattelussa ja luvattiin ilmoittaa ensi viikolla miten käy.Nyt on sellainen olo ettei halua sitä työpaikkaa mutta joku osa minusta taas haluaisi, enkä tiedä mitä ajatella.Kysymys on vuorotteluvapaasijaisuudesta johon työkkäri pakotti hakemaan!Onko muilla ristiriitaisia ajatuksia työnsaannista, toisaalta haluaisi mutta pelottaa silti pirusti! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (1) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Olin torstaina työpaikkahaastattelussa ja luvattiin ilmoittaa ensi viikolla miten käy.
Nyt on sellainen olo ettei halua sitä työpaikkaa mutta joku osa minusta taas haluaisi, enkä tiedä mitä ajatella.
Kysymys on vuorotteluvapaasijaisuudesta johon työkkäri pakotti hakemaan!
Onko muilla ristiriitaisia ajatuksia työnsaannista, toisaalta haluaisi mutta pelottaa silti pirusti!