Vierailija

Onko typerämpää ja materialistisempaa touhua nähty?

Ymmärtäisin paremmin, jos kyseessä olisi vanhempi pari, joilla on tavaraa kertynyt vuosien saatossa, mutta kyseessä nuoripari jotka olleet yhdessä vajaat pari vuotta

Kommentit (14)

Mutta silloin se menee kohtuuttomuuksiin,jos " määrää" millaisen ko tuotteen tai tavaran on oltava. Minusta esim lahjalista tyyliin

lakanasetti

6 käsipyyhettä

kahviastiasto ...jne...

on ok ja hyväkin,koska muuten tosiaan saattaa olla,että tulee neljä leivänpaahdinta ja lakanoita 10 pakettia (kuten mun veljen häissä,tämän lisäksi vielä ne 2 valurautaista pataa,täsmälleen samanlaiset ja myös kolme ellei ollut enemmänkin settiä,missä oli hopeiset kakkulapio,sokerilusikka ja fileeveitsi...jne)

MUTTA jos mennään mun serkun tyyliin taas niin se on ihan liikaa ja tyylitöntä,eli heillä lahjalista meni suunnilleen näin:

-kaksi mustaa kylpytakkia,toinen kokoa XL ja toinen kokoa M,molemmat yksivärisiä,Marimekkoa

-Pentikin Vanilja sarjan kahviastiasto

-punainen OBH Nordican leivänpaahdin

-punainen OBH Nordican kahvinkeitin

-punainen OBH Nordican sejase ....jne..

kaikki täsmällisesti luetteloituina,mukana oli lista liikkeistä joista voio ostaa

Fiksua lahajlista on tarpeellisuuden vuoksi siis,mutta mikäänhän ei tosiaan kuitenkaan kiellä ostamasta mielikuvituksekasta lahjaa :D lahjalista on enemmänkin niitä kauempia vieraita varten jotka muuten ostaisivat sen kakkulapion...

Vierailija:

Lainaus:

mutta tietyllä tapaa en kyllä kehtaisi itse pyytää vierailta lahjaa!

minun häihini kun sai tulla ilmankin lahjaakin,

haluttiin pitää juhlat kavereille ja meille,

ei pidetty juhlia lahjojen takia...

Kun kuitenkin vieraat haluavat jollakin tavalla muistaa hääparia, halusitte lahjoja tai ette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siltä ei muuten ole pakko ostaa. Jos kuitenkin haluaisit ostaa pyyhkeitä, lakanoita, astioita yms, niin listalta näet mitä sarjaa/tyyliä pari haluaisi. Ettei käy niin, että jäävät kaappiin pölyttymään tai pahimmassa tapauksessa päädy UFFille.

Ei lahjalistalta ole OSTETTAVA! Voi käyttää mielikuvitustaan jos haluaa!!

Musta lahjalista on hyvä, jos kerran menee naimisiin niin miksei sitten satsaisi sellaisten lahjojen pyytämiseen joista on unelmoinu tai haaveillu?

Itte oon ollu vajaa 10 vuotta avoliitossa ja lahjalista suunnitellaan kun naimisiinmeno on ajankohtasta, mikäs sen mukavempaa kuin auttaa vieraita tekeen nopeen päätöksen.. Kun vaan itte keksis mikä olis meille kiva lista.. :D

Mää ainakin morsiammena arvostaisin lahjaa kuin lahjaa.. En sitä onko se listalta! Oma mielikuvituslahja on ihana, mutta 10 silitysrautaa ei oo hauska.

Itse taas en parempaa tiedä kuin lahjalistat!

Yksissä häissä olin, joissa ei ollut ja minusta oli tosi ahdistavaa yrittää keksiä jotain mitä hääparilla ei vielä olisi.

Paljon kivempaa ostaa jotain mistä tietää että tulee tarpeeseen.

Me ei vielä olla naimisiin ennätetty, mutta jos isot häät järkätään niin takuulla tulee lahjalista.

A) Vältymme siltä, että lahjapöydästä ei pilkistä 9 kakkulapioa, 4 leivänpaahdinta, kammottava kello, 13 eri astiasarjasta olevia kuppeja/lautasia tms osia, läjä kaikenlaista krääsää jotka ovat häiden jälkeen menossa kaatopaikalle

B) Hääpari saa just sitä mitä toivoo. Esim ystävä on pari vuotta kerännyt ' opiskelijan budjetilla' erästä astiasarjaa ja toivoo lahjalistan avulla häälahjaksi astiasarjan osia. Hän myös toivoo erään firman pyyhesarjaa, jotta pyyhkeet olisivat samaa sarjaa/väriä.

Minusta lahjalista ei kerro, että ihminen on pinnallinen/materialisti/itsekeskeinen paska.

Toisinaan lahjalistan lahjat ovat hinnakkaita ja ne halvat menee heti, mutta mikä estää ostamasta kalliimpaa kimppalahjaa yhdessä muiden vieraiden kanssa.

Voi sitä nuorillakin ihmisillä olla tietty maku tavaroiden suhteen. Kannattaa miettiä onko se sen arvoista menettää ystävyyssuhde. Ei se edes ole pakollista ostaa lahjalistalta.

mutta tietyllä tapaa en kyllä kehtaisi itse pyytää vierailta lahjaa!

minun häihini kun sai tulla ilmankin lahjaakin,

haluttiin pitää juhlat kavereille ja meille,

ei pidetty juhlia lahjojen takia...

Vierailija

Vaikka lahjalista onkin, voi silti mennä juhliin ilman lahjaa, jos katsoo sen tavan sopivammaksi.

Menee vaan juhlimaan täysillä.

Tyytyväinen

Meidän häissä käytimme Wishsimplyn lahjalistaa, eikä tullut kuin kehuja siitä. Kutsuun laitettiin, että tästä löytää vinkkejä lahjoiksi, jos sellaisia haluaa. Tavallisia tavaroita laitettiin sinne listalle, mutta kylläkin tarkasti nimettyinä. Ei kai ole mieltä pyytää vain lautasia, tai Arabian lautasia, jos meillä on jo aikaisemmin Arabian Arctica sarjan lautasia?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat