Jorvin sairaalassa aletaan kuvata tositv-sarjaa, eikä henkilökunnalta ole kysytty kuulemma mitään.

Vierailija

Loppujen kasvot peitetään.

Jos nyt välittyisi se hoitajien oikea arki, joka on kaikkea muuta kuin kahvitaukoja.

Kommentit (8)

Vierailija

haluun ehdottomasti näytettävän koko kansalle, kuinka mua potilaana kohdeltiin epäasianmukaisesti ja suurella vääryydellä.

Lainaus:

Mutta jos on noin että epähalukkaan henkilökunnan kasvot peitetään, niin sittenhän se on suhteellisen ok. Varsinkin jos ei keskustelujakaan silloin äänitetä jne. Toki asialla on kaksi puolta, julkisuus voi olla myönteistäkin. En vaan tiedä haluaisinko siltikään tv-kameroita siihen viereen katsomaan jos esim. olisin kätilö ja synnytyksessä menis jotain pieleen.

ap

Vierailija

Suurin osa ei todellakaan halua sarjaan mukaan. Miten ne muka aikoo saada kuvattavia, kun hlökunnan pitäisi vieläpä olla pääosassa ja potilaiden vain sivuroolissa? Annetaankohan henkilökunnan kieltää oma näkymisensä? Itse todellakin vastustaisin että mua kuvattaisiin, onneksi en ole jorvilainen.

Vierailija

Mutta jos on noin että epähalukkaan henkilökunnan kasvot peitetään, niin sittenhän se on suhteellisen ok. Varsinkin jos ei keskustelujakaan silloin äänitetä jne. Toki asialla on kaksi puolta, julkisuus voi olla myönteistäkin. En vaan tiedä haluaisinko siltikään tv-kameroita siihen viereen katsomaan jos esim. olisin kätilö ja synnytyksessä menis jotain pieleen.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat